توییت قرضاوی دربارۀ انفجارهای مصر جنجال آفرید

توییت قرضاوی دربارۀ انفجارهای مصر جنجال آفرید
دوشنبه 21 فروردين 1396 - 19:26

يوسف قرضاوی، مبلغ جنجالی مصری، با انتشار توییتی پس از انفجارهای دیروز مصر و حذف آن، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

العالم مصر

به گزارش پایگاه روسیا الیوم، قرضاوی در توییتی که پس از انتشار حذفش کرد، نوشت: «مصر هیچ گاه در طول تاریخ خود شاهد انفجارهایی که مردم را هدف قرار دهد نبوده است، مگر دوره حکومت های استبدادی که نمی توانند امنیت، آزادی و زندگی شرافت مندانه را برای مردم تامین کنند».

قرضاوی پس از حذف توییت بالا در توییتی دیگر نوشت: «تعدی بر هر بیگناهی را محکوم و تاکید می کنیم که این جنایت ها با همۀ ادیان و اصول اخلاقی در تعارض است و خداوند عاملانش را با عذابی سخت مجازات خواهد کرد».

با وجود این، تویت حذف شدۀ قرضاوی موجی از خشم را میان کاربران شبکه های اجتماعی برانگیخت. یکی از کاربران نوشت: «حذف آن توییت دست تو را از خون بیگناهان پاک نمی کند». فرد دیگری نیز نوشت: «چرا توییت قبلی را که مشوق و توجیه کنندۀ انفجارها بود پاک کردی»؟

ضاحی خلفان، معاون پلیس دبی نیز که دشمنی شدیدی با اخوان المسلمین دارد با انتشار تصویری از توییت حذف شده قرضاوی نوشت: «مفتی فتنه چگونه ادعا می کند که نیروهای امنیتی مصر جان شهروندان را حفظ نمی کنند، حال آنکه آنان در برابر در کلیساها از آن حفاظت می کنند»؟

دو انفجاری که دیروز توسط گروه تروریستی داعش علیه دو کلیسا در شهرهای طنطا و اسکندریه مصر انجام شد، ده ها کشته بر جا گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها