برخورد خشن پلیس آمریکا با مسافر هواپیما+فیلم

سه شنبه 22 فروردين 1396 - 09:03

کاربران شبکه های اجتماعی یک فایل ویدئویی را بازنشر دادند که نشان می دهد چگونه نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا با یک مسافر هواپیما با وجود داشتن بلیط با خشونت برخورد می کنند و او را زخمی از هواپیما بیرون می برند.

العالم - آمریکا

نیروهای امنیتی و پلیس این مرد آمریکایی را از ناحیه صورت زخمی و روی کف هواپیمای خطوط هواپیمایی "United Airlines" می کشند و به زور بیرون می برند.

نکته جالب توجه این است که این مسافر با بلیط سوار هواپیما شده است اما از آنجائیه که بلیط فروشی بیشتر از صندلی های هواپیما انجام شده و جا برای مهمانداران و خدمه پروازی در هواپیما وجود ندارد، نیروهای امنیتی و پلیس این مرد را به همراه اعضای یک خانواده سه نفره مجبور به ترک هواپیما می کنند تا برای مهمانداران و خدمه پروازی چهار صندلی خالی شود.

این مرد از ترک داوطلبانه هواپیما سرباز می زند و به کارکنان  شرکت هواپیمایی United Airlines"" می گوید که پزشک است و باید فردا صبح در بیمارستانی در شهر لویسویل باشد که این هواپیما از شیکاگو عازم آنجا است. اما این گفته ها، کارکنان یاد شده را قانع نمی کند و آنها از نیروهای امنیتی و پلیس می خواهند که این مرد را از هواپیما بیرون بیاندازند.

بلیط فروشی بیش از ظرفیت هواپیما در این پرواز علت بروز این برخورد شد که اینگونه بلیط فروشی در خطوط هواپیمایی مسافربری محلی امری رایج برای بالابردن درآمد است.

کارکنان شرکت هواپیمایی United Airlines"" ابتدا از وضعیت ایجاد شده عذرخواهی کرده و از چهار نفر می خواهند که در قبال دریافت 800 دلار غرامت، دواطلب شده و هواپیما را ترک کنند تا فردا با پرواز بعدی به لویسویل مسافرت کنند و صندلی خود را به خدمه شرکت بدهند اما همه مسافران این پیشنهاد را رد می کنند.

درپی در این پیشنهاد، نمایندگان شرکت هواپیمایی یاد شده خودشان به طور یکجانبه از طریق نرم افزار ویژه خود چهار مسافر را انتخاب می کنند تا در قبال دریافت غرامت، هواپیما را ترک کنند. در نهایت یک خانواده سه نفر با این امر موافقت می کنند اما مرد یاد شده که چهارمین نفر در لیست است، با آن مخالفت می کند  و اصرار می ورزد که باید مسافر این پرواز باشد تا در زمان مناسب به لویسویل برسد.

در این هنگام، نیروهای امنیتی و پلیس این شهروند آمریکایی را با خشونت بیرون می کنند که در جریان آن سرش زخمی می شود. این نیروها مرد یاد شده را گرفته و روی کف هواپیما می کشند که با واکنش سرنشینان دیگر هواپیما روبرو می شوند.

6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها