واکنش نماینده ارشد روسیه به تهدیدهای جانسون

واکنش نماینده ارشد روسیه به تهدیدهای جانسون
سه شنبه 22 فروردين 1396 - 11:09

رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه در واکنش به تهدید وزیر خارجه انگلیس مبنی بر تحریم روسیه به دلیل حمایت از دولت قانونی دمشق خاطرنشان کرد که این تهدیدات تاثیری در عملیات ضدتروریسم مسکو در سوریه نمی‌گذارد.

العالم ـ اروپا

پس از آنکه «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس از احتمال بررسی اعمال تحریم علیه روسیه در اجلاس جی-7 سخن گفت، یک نماینده روس به سخنان وی واکنش نشان داد.

آن طور که اینترفاکس گزارش داده، «ویکتور اوزروف» رئیس کمیته دفاعی دوما در این خصوص گفته: «احتمال اعمال تحریم علیه ارتش روسیه به خاطر (حضور در) سوریه تأثیری بر عملیات ما در این کشور نخواهد داشت.

اوزروف با بیانی صریح به مقابله با مخالفان حضور نظامیان کشورش در سوریه برخاسته و گفته: «عملیات ضدتروریسم در سوریه ادامه می‌یابد.»

به گزارش فارس، این نماینده ارشد روس، با صراحت بیشتری از تهدید غربی‌ها انتقاد کرد و گفت: «تحریم ارتش روسیه توسط غرب، بی‌معنی است.»

وزیر خارجه انگلیس امروز ضمن تهدید روسیه به روبرو شدن با عواقب اقتصادی حمایت از حکومت قانونی دمشق گفته بود: «روسیه با یک انتخاب رو به رو است: یا همچنان به رژیم اسد وفادار باشد و یا اینکه با بقیه جهان برای دست یافتن به یک راه حل سیاسی کار کند.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها