درجریان رزمایش پیامبر اعظم(ص)

ايران گوشه اي از قدرت خود را نمايش داد

ايران گوشه اي از قدرت خود را نمايش داد
چهارشنبه 8 تير 1390 - 16:19

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: دشمنان بايد بدانند که سلاح هاي آزمايش شده در رزمايش " پيامبر اعظم ( ص ) 6 " تنها گوشه اي از قدرت و توانمندي هاي جمهوري اسلامي ايران است.

حجت الاسلام " حسين ابراهيمي " در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: هدف از برگزاري رزمايش " پيامبر اعظم ( ص ) 6 " فهماندن اين مساله به دشمنان اسلام است که جمهوري اسلامي همچنان قدرتمند است و با دراختيار داشتن همه توانمندي هاي لازم ، قادر است از خود و همه منطقه دفاع کند.
وي افزود: فرزندان انقلابي نيروهاي مسلح توانايي خود را در ساخت انواع موشک هاي بالستيک در داخل کشور به کار گرفتند و با رهبري حکيمانه آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب توانمندي و قدرت خود را ثابت کردند.
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: نيروهاي مسلح ايران با اجراي اين رزمايش نزد ملت سربلند شدند و مردم ايران به فرزندان رشيد خود که چنين هديه اي را تقديم آنها کرده است، مي بالد.
وي توانمندي موشکي ايران را مايه افتخار جمهوري اسلامي ايران دانست و تاکيد کرد: ايران قادر به دفاع از همه مستضعفان و محروماني است که از ستم ظالمان به ستوده آمده اند و اين کار بر اساس اصول و ارزش هاي اسلامي انجام مي شود.
ابراهيمي تاکيد کرد که جمهوري اسلامي همه توانمندي ها و امکانات خود را براي دفاع از اسلام به کار مي گيرد تا دشمنان اسلام نتوانند متعرض هيچ يک از کشورهاي اسلامي شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها