یک فعال یمنی :

هشدار نسبت به بازداشت انقلابیون یمن

هشدار نسبت به بازداشت انقلابیون یمن
چهارشنبه 8 تير 1390 - 16:37

يک فعال يمني ناپديد شدن و بازداشت فعالان انقلابي اين کشور از سوي نهادهاي امنيتي را محکوم و آن را اقدامي فريبکارانه عنوان کرد.

معتز قرشي فعال سياسي يمني روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم از دمشق گفت: متأسفانه وضعيتي کنونی انقلابيون ناشي از بي برنامگي مخالفان، اتخاذ مواضع ضعيف، وارد شدن به مذاکره با نظام و فرصت دادن به آن براي بازيابي نيروهايش است.

قرشي افزود: نتيجه نهايي نشدن سقوط علي عبدالله صالح کاملا مشخص است، اين امر به کشته شدن و دستگيري شمار بيشتري از انقلابيون و اعلام حضور صالح  در رسانه ها در ايام آينده منجرخواهد شد.

قرشي افزود: صالح قبل از خروج ازیمن، شبکه ای کامل بر جاي گذاشته است و در زمان حاضر نيز کشور از سوي اين گروه اداره مي شود و عليه انقلابيون به جنگ و کشتار مشغول است.

قرشي اذعان کرد: ظاهر شدن علي عبدالله صالح در رسانه ها باعث افزايش روحيه طرفداران او صالح و فعال شدن آنها در رويارويي با انقلابيون خواهد شد.

قرشي افزود: جوانان انقلابي يمن در زمان حاضر براي تدوين راهکاری جديدي جهت پايان دادن به حکومت رژیم از طريق بقايايش در کشور تلاش مي کنند.

قرشي همچنين از گروههاي مخالف دولت يمن خواست از حضور در مذاکرات بي نتيجه با بقاياي نظام صالح تحت وساطت آمريکا و عربستان خودداري کرده و به رژیم اجازه ندهند از فضاي گفتگو براي ضربه زدن مجدد به انقلابيون استفاده کند.

فعال سياسي يمنی همچنین نقض حريم هوايي یمن از سوي آمريکا و هدف قرار دادن شهروندان این کشور را محکوم کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها