پیش بینی ظهور داعش توسط حضرت علی (ع)

پیش بینی ظهور داعش توسط حضرت علی (ع)
جمعه 25 فروردين 1396 - 13:28

مفتی مصر گفت که امام علی علیه السلام 1400 سال پیش، ظهور داعش را پیش بینی کرده بود.

العالم - مصر

به گزارش روزنامه "المرصد" شیخ "شوقی علام"، طی اظهاراتی گفت که امام علی علیه السلام 14 قرن پیش توصیف دقیقی از گروه تروریستی داعش با عنوان "صاحبان پرچم های سیاه" ارائه کرده بودند؛ ایشان 1400 سال پیش گفتند: "هر گاه پرچم های سیاه دیدید سرجایتان بمانید. دست و پایتان را تکان ندهید. سپس گروهی  ضعیف پیدا می شوند که کسی اهمیتی به آنها نمی دهد، دلشان مثل آهن سخت است. به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند، مدعی حق هستند در حالی که برحق نیستند، همدیگر را با کنیه و منسوب به مکان (محل زندگی شان) صدا می کنند. موی بلند مثل موی زنان دارند، آنها با هم دچار اختلاف می شوند. تا اینکه خداوند حقیقت را از آنجا که خود می خواهد ظاهر می کند."

این مفتی مصری تصریح کرد که اهداف شریعت اسلامی از جمله حفظ جان در قاموس داعش جایی ندارد به همین دلیل آنها با خونسردی، انسان می کشند؛ حال آنکه تمام ادیان آسمانی برای حفظ جان و زندگی آمده اند و هیچ کس حق ندارد حق زندگی را از انسانی بگیرد مگر با حکم قضایی یا در زمان جنگ و دفاع از خود.

گفتنی است حدیثی که شوقی علام از امام علی علیه السلام نقل کرده است، برخی سند آن را ضعیف و برخی صحیح و بدون ایراد می دانند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها