پوتین و ترامپ چقدر حقوق می گیرند؟

پوتین و ترامپ چقدر حقوق می گیرند؟
جمعه 25 فروردين 1396 - 23:03

بسیاری از خود می پرسند که دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین روسای جمهوری آمریکا و روسیه چقدر حقوق دریافت می کنند؟

العالمآمریکا 

پایگاه اسپوتنیک عربی گزارش داد که حقوق پوتین در سال 2016 میلادی 158 هزار دلار معادل 8 میلیون و 858 هزار روبل، بوده است. حقوق او در سال 2015 میلادی 156 هزار دلار و در سال 2014 میلادی 136 هزار دلار معادل 7 میلیون و 654 هزار روبل، بود. 
همچنین حقوق سالانه ترامپ 400 هزار دلار می باشد که امتیازاتی به مبلغ 50 هزار دارد. البته وی حین مبارزات انتخاباتی اش قول داده بود در صورت پیروزی در انتخابات، حقوق دریافت نکند.

ترامپ در حالی حقوق ریاست جمهوری خود را دریافت نمی کند، که هزینه هایی به مراتب بیشتر برای دولت آمریکا می تراشر. برای نمونه، هزینه های سفر دونالد ترامپ به اقامتگاه لوکس‌اش در ایالت فلوریدا در مدت 80 روز ریاست جمهوری، نشان می دهد که هزینه سفرهای وی در مدت یک سال از مجموع هزینه های باراک اوباما در دو دوره ریاست جمهوری فراتر خواهد رفت.

به گفته شبکه تلویزیونی سی ان ان، کل هزینه سفر اوباما در 8 سال دوران ریاست جمهوری‌اش 97 میلیون دلار بوده است که میانگین آن سالانه 12/1 میلیون دلار محاسبه شده است. این در حالی است که ترامپ این مبلغ را در اولین ماه ریاست جمهوری خود خرج کرده است. وی در سه تعطیلاتی که برای بازی گلف گذرانده، ده میلیون دلار هزینه کرده است.

در عین حال هزینه سفر و اقدامات امنیتی برای کل خانواده ترامپ احتمالا بسیار بیشتر است زیرا ملانیا، بانوی اول آمریکا و بارون، کوچکترین پسر ترامپ، دست کم تا سپتامبر در نیویورک زندگی می‌کنند و اداره پلیس نیویورک اعلام کرده است برای حفاظت از بانوی اول و پسرش در برج ترامپ، روزانه بین 127 تا 146 هزار دلار هزینه می شود.
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها