گردنبند اسرار حکایت عشق واقعی در تایتانیک

گردنبند اسرار حکایت عشق واقعی در تایتانیک
شنبه 26 فروردين 1396 - 23:15

نمایشگاه جواهرات لاس وگاس آمریکا برای نخستین بار از گردنبند طلایی روایت کننده حکایت عاشقانه ای پرده برداشت که می تواند با داستان فیلم تایتانیک رقابت کند.

العالمگوناگون

نمایش این گردند طلایی 18 عیار به عنوان بخشی از مراسم صد و پنجمین سالگرد حادثه غرق شدن کشتی تایتانیک در 15 آوریل سال 1912 صورت گرفته است.

این قطعه طلایی متعلق به ویرجینیا مکدویل کلارک، یکی از سرنشینان درجه تایتانیک است که همراه همسرش والتر میلر کلارک، برای گذراندن ماه عسل دیرهنگام خود بر کشتی تایتانیک سوار شدند.

این زوج تعطیلات خود را در اروپا می گذراندند و برای بازگشت سریع به لوس آنجلس و برگزاری مراسم جشن تولد دو سالگی فرزندشان، در صدد سفر با تایتانیک برآمدند.

معاون امور نمایشگاه های لاس و گاس با اشاره به این موضع گفت: ویرجینیا داخل اتاق خود در کشتی نشسته بود که ناگهان نگران شده و برای یافتن همسرش به طبقه بالایی کشتی تایتانیک رفت. وقتی به سطح کشتی رسیدند دیدند که خدمه کشتی در حال جدا کردن مردها از زنان وکودکان هستند و در نهایت والتر به همسرش کمک کرد تا سوار یک قایق نجات شود.اما والتر در کنار سایر مردهای کشتی ماند و با تایتانیک غرق شد.

گردنبند ویرجینیا سال 1994 توسط یک تیم اکتشافی در محل غرق شدن تایتانیک پیدا شد.

معاون امور نمایشگاه های لاس و گاس تاکید کرد که اتاقک ویرجینیا در نزدیکی نقطه ای بود که کشتی از آنجا دو تیکه شد.

علاوه بر گردنبندی که حروف اول نام ویرجینیا روی آن حک شده بود، در داخل چمدان ویرجینیا  یک جفت دکمه آستین های فلزی ساخته شده از پول طلایی ترکیه و چند قطعه طلایی دیگر کشف شده است.

 

 


213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها