یک آمریکایی مامور تامین امنیت موبایل های سامسونگ

یک آمریکایی مامور تامین امنیت موبایل های سامسونگ
يکشنبه 27 فروردين 1396 - 00:05

شرکت سامسونگ به تازگی «تری هالوُرسن» (Terry Halvorsen) را با سمت معاون اجرایی مدیر شاخه موبایل خود به استخدام درآورده است.

العالم - گوناگون

به نظر می رسد سامسونگ عزم خود را جزم کرده تا امنیت موبایل هایش را یک سر و گردن بالاتر از محصولات سایر رقبا قرار دهد. به همین منظور این شرکت به تازگی «تری هالوُرسن» (Terry Halvorsen) را با سمت معاون اجرایی مدیر شاخه موبایل خود به استخدام درآورده است. هالوُرسن زمانی مدیر ارشد فناوری اطلاعات وزارت دفاع آمریکا بوده است.
او کمتر از یک ماه پیش از سمت خود دروزارت دفاع آمریکا کنار رفت و بلافاصله از جانب کره ای ها استخدام شد تا بتواند به گسترش حضور شرکت کره ای در زمینه امنیت شبکه ها در اروپا و آمریکا یاری برساند. او همچنین قرار است سمت مشاور ارشد مدیرعامل شاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایلی سامسونگ را نیز بر عهده داشته باشد.
سامسونگ در چند سال اخیر و همزمان با عرضه موبایل ها پرچمدارش اقدام به ارائه راهکارهای امنیتی متعدد از جمله اپلیکیشن امنیتی KNOX کرده. این سرویس ارائه دهنده مجموعه از اپلیکیشن های فوق امن برای مرور وب، فهرست تماس و ارسال و دریافت ایمیل است.
همین ویژگی سبب شده بود که از سال ۲۰۱۴ تا به امروز سامسونگ به صورت رسمی تامین کننده موبایل های امن مورد نیاز وزارت دفاع ایالات متحده باشد.
با استخدام تری هالوُرسن انتظار می رود که شرکت کره ای در آینده موبایل های امن تری تولید نماید و احتمالاً نفوذ این کمپانی در سازمان های دولتی و نظامی در کشورهای مختلف دنیا بیشتر و بیشتر خواهد شد./ منبع : digiato

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها