مخالفت انقلابیون لیبی با دخالت نظامي غرب

مخالفت انقلابیون لیبی با دخالت نظامي غرب
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 05:21

دبيرکل جنبش ملي ليبي با تاکيد بر اين که ليبي نيازي به دخالت زميني غرب ندارد اظهار داشت، انقلابيون مي توانند رژيم حاکم را سرنگون کرده و در ميدان مبارزه پيروز شوند.

"مفتاح لملوم" در گفتگو با شبکه خبري العالم، با بیان اینکه رژیم قذافي به پايان نزديک تر مي شود، اظهار داشت: پيشروي انقلابيون مصراته از شرق به سوي غرب مي تواند نيروهاي قذافي در طرابلس را تحت فشار بگذارد.

لملوم تأکيد کرد: اين نبرد ميان انقلابيون و نيروهاي قذافي در طرابلس شديد خواهد بود، و ممکن است درگيري هاي خونيني حتي ميان نيروهاي اطراف قذافي صورت بگيرد. به همين دليل شاهد اختلافات شديدي ميان نيروهاي نظامي قذافي هستيم که اين امر باعث نزديک تر شدن زمان سرنگونی قذافي و پيروزي انقلابیون در ميدان نبرد خواهد شد.

لملوم تأکيد کرد: هيچ نيازي به دخالت زميني غربي ها در خاک ليبي نيست، و انقلابيون خودشان مي توانند قذافي را سرنگون کنند.

وي افزود: از همان ابتدا انقلابيون به طور صريح موضع ثابت خودشان را اعلام کردند و اظهار داشتند به هيچ عنوان نيازي به ورود نيروهاي زميني غربي به خاک کشورشان ندارند.

لملوم خاطرنشان کرد: در صورتي که کشورهاي عربي از ابتدا به ما کمک مي کردند ما نيازي به دخالت غربي ها نداشتيم. دخالت غربي ها در مرحله اي اتفاق افتاد که مردم از ظلم و ستم غربي ها و نقض آشکار حقوق اوليه شان رنج مي بردند. اما ورود نيروهاي زميني غربي به خاک ليبي از سوي انقلابيون کاملا مردود است.



پربیننده ترین خبرها