ناتو از شهروندان لیبی حمایت نمی کند

ناتو از شهروندان لیبی حمایت نمی کند
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 07:05

نماينده جنبش انقلابيون ليبي در طرابلس با اشاره به بي اهميت بودن موضوع حمايت از شهروندان ليبيايي براي ناتو، غرب را به تلاش براي دور زدن انقلاب اين کشور متهم کرد.

"اشرف القره بوللي" در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: انقلابيون اصرار دارند که کار را يکسره کنند، و راه را به روي برنامه هاي غرب که درصدد سلطه بر ليبي و دور زدن انقلاب است، ببندند.

وي با بيان اينکه انقلابيون و مردم ليبي با هرگونه دخالت نيروي زميني در ليبي مخالفند ، افزود : دادگاه لاهه با صدور حکم بازداشت قذافی بدنبال تنگ کردن حلقه محاصره و فراهم کردن زمينه حضور هر چه بيشتر غرب در ليبي است.

القره بوللي خاطر نشان کرد: غرب ثابت کرده است که براي حمايت غيرنظاميان وارد کشورها نمي شود، بنابراين ما حضور غرب در کشورمان را نمي خواهيم. نماینده جنبش انقلابیون لیبی تاکید کرد: در حال حاضر نيز غرب و قذافي سعي دارند اين گونه وانمود کنند که در منطقه شرقي جنگ داخلي وجود دارد، در حالي که چنين ادعایی کاملا بی اساس است.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلابيون بهترین دلیل بر مردمي بودن انقلاب ليبي است، زیرا انقلابیون لیبی در برابر نیروهای قذافی از تجهیزات و سلاح بسیار اندکی برخوردارند؛ و تنها تکیه انقلابیون حمایت های مردم لیبی در نقاط مختلف است.

القره بوللی افزود: بيداري اسلامي در ليبي سبب شد که انقلابيون در جبل غربي ، مصراته ، منطقه الشرقيه ، در جنوب و مرکز ليبي پيشروي کنند، زيرا مردم تمام مناطق ليبي عليه قذافي قيام کرده اند و پيروزي هايي را محقق کرده اند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها