دوره آموزشی هاروارد درباره نحوه اعتراض به ترامپ

دوره آموزشی هاروارد  درباره نحوه اعتراض به ترامپ
سه شنبه 29 فروردين 1396 - 12:24

دانشگاه هاروارد یک دوره‌ آموزشی با عنوان "مدرسه مقاومت" راه‌اندازی کرده‌ که نحوه اعتراض به دونالد ترامپ را آموزش می‌دهد.

العالم - گوناگون
دانشجویان کالج کندی دانشگاه هاروارد این دوره را راه‌اندازی کرده اند که در آن علاوه بر کلاس‌های حضوری، کلاس‌هایی نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این دوره علاوه بر ارائه آموزش به دانشجویان پروژه و تکلیف نیز داده می‌شود تا توانایی آنها در مقاومت برابر برنامه های ترامپ افزایش یابد.

دانشجویان مسئول برگزاری این دوره اعلام کرده‌اند تا به حال سه هزار گروه متشکل از 10 هزار نفر در اولین دوره این آموزش‌ها ثبت نام کرده‌اند.

در پایگاه اینترنتی مربوط به این دوره عناوین جالبی به چشم می‌خورد که در این دوره به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

جذابترین عناوین عبارتند از :

چگونه خواسته‌های خود را تحت حمایت‌های سیاسی قرار دهیم؟

چگونه ساختار مناسب و باظرفیتی برای اقدام کردن ایجاد کنیم؟

چگونه مقاومت را برای بلندمدت ادامه دهیم؟

موسسان این دوره گفته‌اند پس از ملاقات‌های خصوصی که در رابطه با پیامدهای نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب ترامپ داشته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند باید یک کمپین اعتراضی اصولی و قدرتمند برای مبارزه با تصمیمات ترامپ ایجاد شود.

جوزف برین یکی از موسسان این دوره گفت: در حال حاضر ما از بیش از 50 ایالت درخواست ثبت نام داریم و همه باید متوجه خطر موجود بشوند.

وی افزود: پیش از این مردم بیشتر به آمریکا توجه می‌کردند اما امروز خطر بزرگتری وجود دارد.

برین خاطرنشان کرد: ترامپ کره زمین را تهدید می‌کند و از نشانه‌های این تهدید می‌توان به کاهش بودجه‌ پروژه‌های بررسی تغییرات جوی اشاره کرد.

منبع : betanews

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها