فعال بحرینی تاکید کرد:

کمیته حقیقت یاب، و فرار رو به جلو آل خلیفه

کمیته حقیقت یاب، و فرار رو به جلو آل خلیفه
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 10:35

فعال سياسي بحريني با اشاره به ادامه سرکوب ها در بحرين، اعلام تشکيل کميته حقيقت ياب را فرار رو به جلو آل خليفه توصيف کرد.

"علي مشيمع" در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: آل خلیفه از زمان رسیدن به قدرت، به پيمان شکني معروف بوده است، به طوري که حتی به قرآن قسم مي خورد سپس به آن عمل نمي کند.

مشیمع جنايات رژيم آل خلیفه عليه مردم را توجيه ناپذير دانست و گفت: اعلام موضوع کميته حقيقت ياب و دعوت به گفتگو در واکنش به فشارهاي آمريکا و مجامع بين المللي، و اعتراض کشورهای جهان به محاکمه شهروندان در دادگاه های نظامی صورت گرفته است.

 مشيمع موضوع تشکیل کمیته حقیقت یاب را فرار رو به جلو آل خلیفه توصیف کرد، و گفت: در واقع تشکیل این کمیته اقدامی جهت فرار از فشارهای بین المللی است.

 وي خاطرنشان کرد: دعوت رژیم آل خلیفه برای تشکیل کمیته حقیقت یاب یا گفت و گو هیچ اعتباری ندارد؛ زیرا با وجود اينکه رژیم آل خلیفه از تحقيق و گفتگو سخن مي گويد، اقدامات سرکوبگرانه و امنيتي در مناطق مختلف بحرين ادامه دارد.

مشیمع اظهار داشت: نيروهاي دولتي ديروز چهارشنبه به روستاي بني جمره يورش بردند و به شرکت کنندگان در مراسم مذهبي تيراندازي کردند و اين اقدام در الدراز و ديگر مناطق نيز تکرار شد.

 علي مشيمع افزود: عزم و اراده مردم تضعيف نخواهد شد و انقلابيون تا سرنگوني ديکتاتور از خواسته هاي خود عقب نشيني نخواهند کرد.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها