احکام دادگاه بین المللی ترور حریری

توطئه آمریکا برای ایجاد بحران در لبنان

 توطئه آمریکا برای ایجاد بحران در لبنان
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 17:18

يک نماينده مجلس لبنان احکام صادره از دادگاه بين المللي ويِژه لبنان را بخشي از توطئه ها و نقشه هاي آمريکا و هم پيمانانش در منطقه براي بحراني کردن اوضاع لبنان دانست.

مروان فارس روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : دادگاه بين المللي ويژه لبنان سياسي و وابسته به سازمان ملل متحد است، سازماني که خود تحت کنترل آمريکا و هم پيمانانش مي باشد.

وی تصریح کرد: همزماني صدور احکام این دادگاه با نشست دولت جديد لبنان براي تصويب بيانيه وزراتي معني خاصي دارد .

فارس با اشاره به اینکه حکم دادگاه براي هدف قرار دادن گروه سياسي خاصي صادر شده آن را غيرعادلانه دانست و گفت : هيچ فردي در لبنان اهميتي به احکام اين دادگاه نمي دهد .

نماينده مجلس لبنان از سعد حريري رئيس جريان المستقبل که از دولت خواسته بود احکام دادگاه بين المللي ويژه لبنان را اجراء کند، انتقاد کرد و گفت : حريري و امثال وي نمي توانند عدالت را برقرار کنند.

فارس گفت: هيأتي از دادگاه بين المللي امروز به دمشق رفت تا اسامي چند نفر را به مقامات سوريه ارائه دهد،که اين امر نشان مي دهد دادگاه مذکور براي تأمين منافع غرب در منطقه، سوريه و لبنان را هدف گرفته است.

وی با اعلام اينکه دادگاه بين المللي ويژه لبنان تا وقتي که سياسي باشد، واقعيت ترور رفيق حريري مشخص نخواهد شد ، گفت : مقامات لبناني بايد با احکام اين دادگاه عاقلانه برخورد کنند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها