بیانیه زریبافان پس از رد صلاحیت

بیانیه زریبافان پس از رد صلاحیت
جمعه 1 ارديبهشت 1396 - 17:09

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای تأکید کرد: از فقها و حقوقدانان شواری نگهبان به دلیل برداشتن تکلیف سنگینی که بر روی دوشم بود، سپاسگزارم.

العالم ـ ایران

مسعود زریبافان داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای تأکید کرد: از فقها و حقوقدانان شواری نگهبان به دلیل برادشتن تکلیف سنگینی که بر روی دوشم بود، سپاسگزارم.

به گزارش فارس، متن این بیانیه بدین شرح است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات صادقانه و خالصانه حضرات آیات فقها محترم و حقوقدانان گرامی شورای نگهبان قانون  اساسی که با دقت و رعایت تقوای الهی مسئولیت خطیر احراز صلاحیت کاندیدای دوره دوازدهم ریاست جمهوری را به سرانجام رساندند اعلام و از اینکه تکلیف سنگینی را که اقشار مختلف مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر دوش این جانب نهاده بودند و از مسئولیت خود برداشته‌اند سپاسگزارم.

خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی را به اینجانب در عرصه‌های گوناگون عنایت نموده و به لطف الهی تا آخرین نفس خدمتگزار انقلاب، امام‌المسلمین، مردم بزرگوار کشور، خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواهم بود.

ضمناً از تمامی گروه‌ها، تشکل‌ها به ویژه اعضای جمعیت یاران انقلاب اسلامی و خواهر و برادرانی که اعتماد نموده و در جهت کمک به اینجانب تلاش خالصانه و بدون انتظار داشته‌اند تشکر و برای آنها از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون خواهانم.

لازم به ذکر است کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل  گرفته در تهران و استان‌ها در جهت حمایت از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی قرار خواهد گرفت.

من الله التوفیق و علیه التکلان

مسعود زریبافان

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها