حماس به خانواده‌های ا‌سرای صهیونیست پیام داد

حماس به خانواده‌های ا‌سرای صهیونیست پیام داد
شنبه 2 ارديبهشت 1396 - 01:04

گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به خانواده های نظامیان رژیم صهیونیستی که در اسارت این جنبش هستند، پیام فرستاد.

العالم - فلسطین

روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت: گردانهای عزالدین قسام این پیام را در قالب نماهنگی از زبان شارون آرون نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در نزد حماس فرستاد. آرون در این پیام می گوید: مادرم چرا درباره مرگ من حرف می زنند؟

آرون این مطلب را در واکنش به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی بیان کرد که گفته اند اسرای یاد شده مُرده اند.

گردان "التفاح و الدرج" آرون را هنگام انهدام زرهپوش های رژیم صهیونیستی در شرق محله الشجاعیه در جریان آخرین تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه به اسارت گرفت. آرون در این پیام افزود: تیپ "گولانی بی تفاوت از کنارم گذشت زیرا آنها سرگرم شمارش کشته ها بودند. فاجعه زرهپوش ها تاریخی ترین حادثه در زندگی ام بود. متاسفانه دیگر نمی توان به تیپ گولانی تکیه کرد زیرا پیر و فرتوت شده است".

در این فایل ویدئویی هدار گلدن دیگر نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در نزد حماس گفت: "تیپ جفعاتی مرا در میدان نبرد رها کرد. ما سه نفر بودیم که درکمین گرفتار شدیم. من و بنایا و لیئیل. من دیگر به جعفاتی اعتماد ندارم زیرا آنها مرا رها کردند و فرار کردند".

مبارزان گردانهای عزالدین قسام گولدن را در این کمین در منطقه رفح به اسارت گرفتند.

پیام قسام در پاسخ به گفته های دو روز پیش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شد. این ویدئو با پخش تصویر رون آراد نظامی مفقود شده رژیم صهیونیستی در لبنان پایان یافت.

6

پربیننده ترین خبرها