یک فعال رسانه ای عراقی :

اشغالگران حقوق عراقیها را نقض می کنند

اشغالگران حقوق عراقیها را نقض می کنند
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 17:51

يک فعال رسانه اي عراقي از ادامه نقض حقوق شهروندان عراقي به دست نظاميان اشغالگر آمريکايي انتقاد کرد.

"احمد العذاري" فعال رسانه ای عراقی روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : نيروهاي اشغالگر آمريکايي از بدو ورود به عراق در سال 2003  تا کنون همچنان حقوق عراقي ها را نقض مي کنند و توافقنامه امنيتي بغداد - واشنگتن مانع  این روند نشده است.

العذاري افزود : نقض حقوق مردم عراق پس از امضاي توافقنامه امنيتي همچنان به شدت ادامه دارد.اقدامات نظامیان آمريکايي در استان هاي عراق از شمال تا جنوب مؤيد اين حقیقت است .

وی با درخواست ازمقامات عراقي براي اعلام ديدگاه روشن خود درباره حضور يا خروج نظامیان آمريکايي از این کشور گفت : شهروندان عراقي به دلیل مصونیت قضایی نيروهاي اشغالگر نمي توانند عليه آنها شکايت کنند.

این فعال رسانه ای عراقی درباره فعاليت شرکت هاي امنيتي آمريکايي درعراق و جرايم اين شرکت ها گفت : شرکت هاي امنيتي وابسته به سي آي اي و موساد در بغداد فعاليت مي کنند و بسياري از دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها و شخصيت هاي بزرگ را ترور کرده اند و مدارک آن هم وجود دارد .

العذاري برخي گروه هاي سياسي را به همکاري با نيروهاي اشغالگر و حمايت از حضور آنها در عراق متهم کرد و گفت : برخي گروه هاي سياسي از ترس به خطر افتادن موقعيت خود در صورت خروج نظامیان  آمريکايي ازعراق ، حامي ماندن آنها هستند .

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها