خرابکاری موساد در کشتی ناوگان آزادی 2

خرابکاری موساد در کشتی ناوگان آزادی 2
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 18:07

عوامل سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) در يكي ديگرازكشتي ها ي ناوگان آزادي 2 دستكاري و خرابکاري كردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مركزاطلاع رساني فلسطين به نقل ازكميته اروپايي لغو محاصره غزه اعلام كرد: گروهي ناشناس وابسته به سازمان جاسوسی رژيم صهيونيستي،دريكي ديگرازكشتي هاي ناوگان آزادي 2 كه در سواحل يكي از بنادر اروپايي پهلو گرفته است، دستكاري كردند.

در بیانیه خبری این مرکز آمده است افزود :‌اين كميته خاطر نشان كرده است  كه افرادي ناشناس موتور كشتي ايرلندي شركت كننده در ناوگان آزادي 2 را كه در زمان حاضر در يكي از بنادر اروپايي پهلو گرفته است، دستكاري كردند و تيم پشتيباني اين كشتي در تلاش براي رفع نقص به وجود آمده است.

اين كميته همچنين اعلام كرده است ، شيوه اي كه براي دستكاري در موتور كشتي نخست پهلو گرفته در بندر يوناني مورد استفاده قرار گرفته بود، براي خرابكاري در كشتي ايرلندي نيز استفاده شده است و اين مساله نشانگر دست داشتن موساد در اين اقدامات است كه هدف از آنها تنها ممانعت از سفر ناوگان آزادي به سمت باريكه غزه نيست، بلكه احتمال ارتكاب جنايت عليه فعالان صلح بين المللي نيز وجود دارد.

كميته مذكور اعلام كرده است كه طي كنفرانسي مطبوعاتي ، تصاوير مربوط به خرابكاري هاي صورت گرفته در كشتي ايرلندي به نمايش درآمده و جزئيات مربوط به حمله به آن تشريح خواهد شد.

كميته اروپايي لغو محاصره غزه قبل از اين ، مراجع صهيونيستي را به تلاش براي كشتار سرنشينان يكي از كشتي هاي ناوگان آزادي 2 از طريق برنامه ريزي براي منفجر كردن آن با ايجاد نقص فني در اين كشتي متهم كرده بود.

اين كميته در اطلاعيه اي ، خاطر شان کرد که برغم تهديدات روز افزون رژيم صهيونيستي اعضاي اين ناوگان بر ادامه تحركات خود به منظور رسيدن به باريكه غزه و رساندن كمك هاي بشردوستانه به دست ساكنان نيازمند این منطقه تاكيد دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها