دو عضو گروهک منافقین افشا کردند

جنایات منافقین در اردوگاه اشرف

جنایات منافقین در اردوگاه اشرف
پنج‌شنبه 9 تير 1390 - 18:15

دو عضو گروهک منافقين که موفق شده اند از اردوگاه اشرف فرار کنند، ديروز(پنجشنبه) در يک کنفرانس خبري در بغداد پايتخت عراق ، جزييات بيشتري از جنايات عناصر اصلي اين گروک تروريستي را افشا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "زهرا ميرباقري " يکي از اين افراد که عضو شوراي فرماندهي اردوگاه اشرف و همچنين از اعضای اصلی  گروهک منافقين بوده است ، در اين کنفرانس مطبوعاتي گفت : بارها براي جدا شدن از سازمان (گروهک منافقین) اقدام کردم و در پايان با همکاري نيروهاي عراقي توانستم فرار کنم و به آزادي دست يابم.

وي سپس با صدايي بغض آلود افزود : آنها بعد از آنکه از تلاش من براي جدايي مطلع شدند مرا شکنجه جسمي کردند و همين مساله سبب بيماري شديد من شد به طوري که تا مدت ها قادر به ايستادن يا نشستن به مدت طولاني نبودم.

میرباقری گفت:از سازمان هاي بين المللي و حقوق بشري مي خواهم مرا براي درمان به يکي از کشورهاي اروپايي منتقل کنند.

" بار اسکندر " ديگر عضو منافقین فراري از اردوگاه اشرف نيز در اين کنفرانس مطبوعاتي گفت : با پيوستن به سازمان (گروهک منافقین) گرفتار شدم. در واقع سازمان ، عواملي دارد که در کمين مهاجران غيرقانوني مي نشينند.

وی افزود: من در ترکيه بودم که آنها با وعده حل مشکلاتم از من خواستند به اردوگاه اشرف بروم. اما آنها با اين کار در واقع مهاجران غيرقانوني را مي ربايند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها