«مروان برغوثی» به پارلمان های جهان نامه نوشت

«مروان برغوثی» به پارلمان های جهان نامه نوشت
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 19:04

«مروان برغوثی» اعتصاب کننده اسیر فسلطینی در بند رژیم صهیونیستی برای نمایندگان و پارلمانی ها جهان نامه ارسال کرد و در آن خواستار حمایت آنها از اسرای فلسطینی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

«مروان البرغوثی» از اسرای بارز فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین از داخل زندان، نامه ای را برای پارلمانی های جهان درباره اعتصاب غذای فلسطین در زندان های اسرائیلی فرستاد.

برغوثی این نامه را برای پارلمانی های کشورهای مختلف جهان و مجمع پارلمانی شورای اروپا که به مسایل حقوق بشر و دموکراسی می پردازد، ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری غزه الان، نامه برغوثی پخش خواهد شد. در این نامه از نمایندگان جهان خواسته شده که از اعتصاب اسرای فلسطینی و مطالبات مشروع و عادلانه آنها از طریق سفارتخانه های فلسطین حمایت شود.

اعتصاب غذای بیش از 1500 اسیر فلسطینی به رهبری مروان البرغوثی از روز دوشنبه گذشته ( 17 آوریل با شعار «آزادی و کرامت» در همه زندانهای رژیم صهیونیستی آغاز شد و امروز وارد نهمین روز خود شده است.

این اعتصاب در پی شکست مذاکرات نماینده اسرا با به اصطلاح اداره زندانهای رژیم صهیونیستی برای بهبود اوضاع اسرا آغاز شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها