عضو کنگره بين المللي ياري ملت بحرين

سرنگونی رژیم آل خلیفه راهی بی بازگشت

سرنگونی رژیم آل خلیفه راهی بی بازگشت
جمعه 10 تير 1390 - 08:46

عضو کنگره بين المللي ياري ملت بحرين تاکيد کرد که بحريني ها براي تحقق خواسته هاي قانوني و عادلانه خود دست به هرگونه جانفشاني خواهند زد و به هيچ وجه از خواسته هاي خود تا سرنگوني رژيم آل خليفه دست نخواهند کشيد.

" قاسم الهاشمي " روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : مردم بحرين با حضور گسترده در ميدان هاي تعيين شده براي تظاهرات ، خشم نيروهاي بحريني و سعودي را برانگيختند و اين نيروها شمار زيادي از مردم را زخمي و شهید کردند.

وي افزود : پيام اين تظاهرات و تحصن ها آن است که مردم خواهان احقاق حقوق خود هستند و از اين خواسته ها دست نخواهند کشيد زيرا تاکنون کشته هاي فراواني برای تحقق اين خواسته ها داده اند و متحمل رنج هاي فراوان شده اند بنابراين هيچ جايي براي بازگشت وجود ندارد و مردم راهي جز پايداري بر نمي گزينند.

عضو کنگره بين المللي ياري ملت بحرين با ابراز شگفتي از دعوت حاکم بحرين به گفت و گو از يک سو و گشت زني نيروهاي حاکم بحرين در روستاهاي الدير ، السماهيج ، الستره و ديگر مناطق و بازداشت مردم در اين مناطق از سوي ديگر و همچنين کشته شدن يکي از تظاهر کنندگان معترض در بيمارستان ؛ خاطر نشان کرد: اين گونه تناقضات نشان از عدم جديت شاه بحرين دارد.

وي سپس از درز اخباري مبني بر تشکيل کميته اي از افسران ارشد وزارت کشور بحرین خبر داد که وظيفه آن رسيدگي به هرگونه شکايت از مسوولان دولتي است.

الهاشمي در پايان به تلاش دولت بحرین براي ايجاد شکاف ميان مخالفان رژيم اشاره و تاکيد کرد : نيروهاي ملي از هوشياري لازم براي مقابله با اين توطئه ها و دام هاي رژيم حاکم براي مردم برخوردارند. در واقع رژيم اميدوار است که مردم خسته و ضعيف شوند اما با اين تفکر دچار اشتباهي بزرگ شده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها