مهارت عجیب دختر جوان در کنترل تمساح‌ها + ویدئو

مهارت عجیب دختر جوان در کنترل تمساح‌ها + ویدئو
يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 - 07:05

زن جوانی که در زمینه کنترل تمساح ها مهارت دارد، توانست به شیوه خود، تمساح عظیم الجثه ای را که به پارکینگ مردی آمریکایی در ایالت تگزاس هجوم برده بود، کنترل کند.

العالم - گوناگون

 الکیش باتیل گفت که پسرش صبح روز پنج شنبه برای رفتن به مدرسه از خانه بیرون رفته بود که ناگاه تمساحی بزرگ را درورودی پارکینگ منزلش مشاهده می کند. پسر به محض مشاهده این وضعیت، راهی جز کمک گرفتن از پدرش ندید، و پدر او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و پلیس نیز سریعاً تیم نجات متخصص در زمینه کنترل تمساح ها را به محل فرستاد.

حضور زن جوانی به نام کریستی کروبوس درمیان اعضای تیم نجات که به وسیله طناب، تمساح را به فضای سبز مقابل منزل انتقال داد و با کمک دو پلیس دیگر، چشمان و دهان تمساح را بست، باعث تعجب حاضران شد.

باتل افزود: از اینکه دیدم کروبوت به این سادگی، تمساح را کنترل کرد، غافلگیر شدم، وی دقیقاً می دانست که باید چکار کند، به همین دلیل، این کار جالب را انجام داد.

خود کروبوت دراین باره گفت : قطعاً تمساح شبانه درجست و جوی غذا دراین منطقه بوده است ولی چون احساس سرما کرده، تصمیم گرفته که به پارکینگ منزل برود.

به گزارش پایگاه اینترنتی یو بی آی، این دختر به علت مهارت در تعامل با تمساح ها و کنترل آن ها به «دختر تمساح ها» لقب گرفته است.

215

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها