هدیه عجیب وزیر هندی به نوعروسان!

هدیه عجیب وزیر هندی به نوعروسان!
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 - 13:12

یک وزیر هندی هدیه ای عجیب را تقدیم تازه عروسان این کشور کرد.

العالم - آسیا

به گزارش پایگاه عراقی السومریه، وزیر ایالت مادیا برادی هند صدها چوبدستی را به عنوان هدیه به تازه عروس ها داد و دستور داد تا حدود ده هزار چوبدستی دیگر درمیان عروسان جوان توزیع شود تا از آن به عنوان سلاح علیه همسرانشان استفاده کنند.
این وزیر هندی با هدیه دادن این چوب ها که ازآن برای تکاندن گرد وخاک ها از لباس ها در لباسشوئی های سنتی استفاده می شود، از تازه عروسان خواست درصورتی که همسرانشان به الکل اعتیاد داشته باشند ویا با آن ها بدرفتاری کردند، از این چوب ها علیه همسرانشان استفاده کنند.
این وزیر هندی درمراسم ازدواج جمعی که مسئولان ایالت مادیا برادی شنبه گذشته برگزار کردند، به حدود 700 عروس چوبدستی هدیه داد.

همراه چوب های اهدایی به تازه عروسان، نامه ای با این مضمون ارائه شده بود : این چوبدستی، برای کتک زدن افراد الکلی است و پلیس دراین زمینه دخالت نخواهد کرد».
این وزیرهندی گفت که هدفش از این کار، جلب توجه به وضعیت دردآور زنان روستایی است که با خشونت همسران الکلی خود روبرو هستند.
وی ادامه داد: زنان گفته اند که همسرانشان در حالت مستی، به افرادی خشن تبدیل می شوند و همه پس انداز خود را صرف الکل می کنند.
وی افزود : تصمیمی با هدف تحریک زنان به خشونت وجود ندارد اما هدف از این چوبدستی ها، ممانعت از خشونت است.
این وزیر هندی به تازگی دستور داده است که حدود 10 هزار چوبدستی نیز در میان زنانی که تازه ازدواج کرده اند، توزیع شود.
دربسیاری از ایالت های هند، در سال های اخیر طرح مبارزه با الکل به اجرا درآمده است وهدف از این طرح، ممنوعیت الکل یا محدودیت فروش آن است که با هدف کاستن از خشونت های ناشی از مصرف الکل اجرا می شود.

215

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها