آغاز عملیات در استان میسان عراق

آغاز عملیات در استان میسان عراق
دوشنبه 11 ارديبهشت 1396 - 20:41

فرمانده عملیات الرافدین روز دوشنبه از آغاز عملیات «وثبة الاسد» (حمله شیر) در استان میسان برای برقراری امنیت در منطقه خبر داد.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم " ابراهیم المکصوصی " در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات امنیتی حمله شیر، امروز با نظارت فرماندهی عملیات الرافدین در مرکز و شهرستان ها و نواحی استان میسان و با مشارکت دو گردان پیاده نظام و لشکر مغاویر الرافدین و نیز اطلاعات عملیات و پلیس استان آغاز شد.

وی افزود: هدف از این عملیات، حمایت و پشتیبانی از قانون و پیگرد کسانی که ضد قانون اقدام کرده اند و نیز کسانی که تحت پیگرد دستگاه قضایی هستند، تاجران اسلحه و مواد مخدر است تا به پیشگاه عدالت معرفی شوند و اسلحه سنگین از دست شهروندان خارج گردد، جلو درگیری بین عشایر گرفته شود و امنیت به این منطقه بازگردانده شود.

فرمانده عملیات از شهروندان خواست با نیروهای امنیتی همکاری جدید داشته باشند و با آنها برای برقراری امنیت و قانون هماهنگ باشنند.

علی دوای، استاندار میسان، هفته گذشته از کسب موافقت فرمانده کل نیروهای مسلح عراق برای اعزام یک واحد از نیورهای ارتش به منظور حفظ امنیت و سیطره بر درگیری های میان عشایر خبر داد.

202

پربیننده ترین خبرها