دبير کل حزب دمکراتيک يمن :

گروه های سیاسی یمنی با مردم نیستند

گروه های سیاسی یمنی با مردم نیستند
جمعه 10 تير 1390 - 17:42

دبير کل حزب دمکراتيک با هشدار درباره توطئه آمريکايي- سعودي براي ناکام گذاشتن انقلاب تاکيد کرد، گروه هاي سياسي يمني با مردم نيستند.

"سيف الوشلي" شامگاه جمعه به شبکه خبري العالم گفت: شکي نيست که آمريکا و عربستان براي ناکام گذاشتن انقلاب در حال توطئه هستند، و به عنصر زمان و طولاني کردن انقلاب تکيه کرده اند، تا مردم خسته و فرسوده شوند.

وي با تاکید بر اینکه پيروزي نزديک است و جوانان بايد به طرف کاخ رياست جمهوري حرکت کنند، افزود: توطئه ها از زمان تلاش براي ترور مبهم عبدالله صالح که با سخنان و اظهارات متناقضی همراه شد، در حال پياده شدن است.

الوشلي گفت: بي گمان عربستان اکنون با همه توان و امکانات براي جلوگيري از به نتيجه رسيدن انقلاب مردم يمن و منحرف کردن مسير آن تلاش مي کند، تا بتواند تسلطش را بر مردم يمن حفظ کند.

وي خاطرنشان کرد: اکنون صدها نفر از يمني ها ساکن آلمان در برابر سفارت عربستان سعودي، که دشمن مردم و انقلاب يمن است، تجمع کرده اند.

الوشلی تاکید کرد: انقلابيون هيچ گزينه اي جز يکسره کردن انقلاب در پيش ندارند. آنها نبايد منتظر گروه هاي سياسي در يمن يا خارج آن باشند، زيرا اين گروه ها در حال توطئه عليه آنها هستند.

الوشلي افزود: انقلابيون بايد به طرف کاخ رياست جمهوري و نهادهاي دولتي حرکت کنند، زيرا مردم یمن مالک اين نهادها هستند، و حق دارند که آنها را تحت کنترل خود در آورند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها