اولویت‌های هاشمی طبا در اقتصاد مقاومتی

اولویت‌های هاشمی طبا در اقتصاد مقاومتی
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 - 22:52

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد مقاومتی را با اولویت سرمایه گذاری برای صنایع، صنعت توریسم و اقداماتی دراین زمینه اجرایی می کنم.

العالم - لحظه به لحظه با انتخابات 96

سید مصطفی هاشمی طبا درپاسخ به اینکه چنانچه رییس جمهور شدید اولویت های کاری شما  چیست؟ افزود: اولویت اول؛ حفظ ایران است ،بنابراین از سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نیرو و وزارت کشاورزی  برای حفظ سرزمین ایران و تغییر و تحول کشاورزی بصورت اصولی برنامه خواهم خواست.
وی گفت: این طرح باید انجام دهند و چنانچه لازم باشد برای تغییر قوانین لایحه به مجلس می فرستیم .
این کاندید ریاست جمهوری افزود: قطع یارانه ها از دیگر کار اجرایی است که انجام می دهم و بودجه لازم را به سازمان بهزیستی و کمیته امداد برای رسیدگی به محرومان واقعی اختصاص می دهم که این کمک ها صرف ایجاد اشتغال برای آنها و یا بصورت کمک های مستقیم خواهد بود.
هاشمی طبا گفت: اقتصاد مقاومتی را با اولویت سرمایه گذاری برای صنایع، صنعت توریسم و اقداماتی دراین زمینه اجرایی می کنم و البته باید بگویم که این کارها در اسرع وقت آغاز خواهد شد و خیلی از اینها نیز بصورت همزمان خواهد بود.
وی با بیان اینکه حفظ ایران یعنی بازگرداندن طبیعت کشور به وضعی که مثلا 30 سال پیش داشته و البته بهبود بیشتر آن، افزود: برای اجرایی کردن برنامه حفظ ایران در برخی موارد نیاز به قانون است ، البته کار ساده ای هم نیست زیرا بسیاری از مسایل اجتماعی و اقتصادی مردم به آن وابسته است و امکان دارد در ابتدا بسیار سخت باشد از همین رو است که کسی جرات ندارد طرف آن برود.
هاشمی طبا گفت:  با این حال بالاخره باید این کار انجام و تبعات آن را تحمل شود و بودجه آن را هم باید تامین کرد تا مردم متضرر نشوند البته باید  بدانیم که در صورت اجرا عاقبت خوبی خواهد داشت .
وی در خصوص اولویت های سیاست خارجی نیز به همین نکته بسنده کرد که شرایط دولت فعلی و سیاست خارجی آقای ظریف را می پسندم و همان را ادامه می دهم.
هاشمی طبا افزود: در ادامه روند تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری بزودی نشست خبری خواهم داشت.

 

منبع : iribnews

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها