10 داعشی توسط افراد قبیله ای در سینا دستگیرشدند

10 داعشی توسط افراد قبیله ای در سینا دستگیرشدند
پنج‌شنبه 14 ارديبهشت 1396 - 09:46

قبیله "ترابین" ساکن در استان شمال سینا در صفحه فیسبوک از دستگیری ده تروریست داعشی به دست افراد این قبیله در سینا خبرداد.

العالم - مصر

به گزارش شبکه روسیاالیوم، قبیله ترابین در بیانیه ای تصریح کرد: جوانان این قبیله در عملیاتی موفق آمیز در مناطق "المهدیه" و "نجع شبانه" در جنوب شهر رفح ده تن تروریست وابسته به گروهک تروریستی داعش را دستگیرکردند. دراین عملیات "ابواسعد العماری" 37 ساله و سرکرده خارجی بخش امداد و مالی داعش به همراه نه تروریست دیگر دستگیر شدند.
براساس این بیانیه، این سرکرده داعشی داماد تروریست "شادی المنیعی" است که بیش از چهار است که وی را همراهی می کند.

در همین حال، "نعیم جبر" هماهنگ کننده کل قبایل در شمال سینا، همه اطلاعات آمده در این بیانیه و فیسبوک را تایید کرد.

این اقدام از سوی قبیله ترابین در حالی صورت می گیرد که چند روز پیش نیز در پاسخ به تهدید گروه تروریستی داعش که اعضای این قبیله را به اتهام همکاری با ارتش و پلیس تهدید کرده بود، ویدیویی را از آتش زدن یکی از سرکرده های داعش منتشر و تهدید کرد که سایر رفقای او را به همین شکل آتش خواهد زد.
بدنبال درگیری های مسلحانه میان تروریست های داعش و افراد قبیله ترابین ساکن در روستای "البرث" در جنوب رفح در استان شمال سینا، از آوریل گذشته تاکنون، دستکم 27 تروریست داعشی کشته و 15 نفر دیگر ربوده شدند. همچنین هفت نفر از اعضای این قبیله نیز به اتهام خرید و فروش سیگار توسط داعش کشته شدند.
گروهک تروریستی داعش سیگار را از نظر به اصطلاح شرعی کالای ممنوعه می داند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها