نشست فوری خاندان سلطنتی انگلیس؛ احتمال تغییر ولیعهد

نشست فوری خاندان سلطنتی انگلیس؛ احتمال تغییر ولیعهد
پنج‌شنبه 14 ارديبهشت 1396 - 10:00

ملکه انگلیس امروز پنجشنبه خواهان برگزاری نشست فوری همه اعضای خاندان سلطنتی و کارمندان کاخ باکینگهام در این کاخ شد.

العالم - انگلیس

روزنامه ایندیپندنت نوشت: این نشست "غیر عادی" توصیف شده و ماهیت فوری برای همه کارمندان سلطنتی در سراسر شهر لندن دارد که پیش داوری های زیادی را به همراه داشته است.

در این نشست افسران ارشد خاندان سلطنتی و مسئول سوگند سلطنتی و سر کریستوفر جیدت منشی ویژه الیزابت دوم ملکه انگلیس حضور خواهند داشت.

در همین حال، روزنامه دیلی میرور نوشت که ملکه انگلیس خبر درگذشت همسر 95 ساله اش فیلیب دوگ ادنبره را اعلام خواهد کرد، که مدتهای مدیدی است که از مشکلات جسمی رنج می برد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این روزنامه افزود: درخواست از مسئول سوگند سلطنتی برای حضور در نشست نشان می دهد که ملکه الیزابت چه بسا تصمیمی برای تغییر ترتیب ولیعهدی اتخاذ کرده است.

از مدتها پیش گزارش های زیادی منتشر شده بود که حکایت از آن داشت که ملکه انگلیس برای برکناری فرزندش امیر چارلز 68 ساله از ولیعهدی برنامه ریزی می کند زیرا ملکه ملاحظات زیادی درباره کامیلا دوگ کورنوال همسر کنونی امیر چارز دارد.

چه بسا ملکه ولیعهدی را به بزرگترین فرزند چارلز یعنی امیر ویلیام 34 ساله دوگ کمبریج بدهد که با همسرش شاهزاده کیت میدلتون از مقبولیت گسترده ای برخوردار است.

6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها