دومین مناظره/ ورود 6 کاندیدا به سازمان صدا و سیما

دومین مناظره/ ورود 6 کاندیدا به سازمان صدا و سیما
جمعه 15 ارديبهشت 1396 - 15:25

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سال 96، از ساعت 16 و 30 با حضور 6 کاندیدای انتخابات در صدا و سیما آغاز می‌شود.

العالم ـ ایران

دومین مناظره قرار است با موضوع فرهنگی - سیاسی برگزار و از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران و شبکه خبری العالم به صورت زنده پخش شود.

هر شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامل اسحاق جهانگیری ، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی هاشمی طبا، محمد باقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و حجت اسلام حسن روحانی برای شرکت در مناظره امروز وارد سازمان صدا و صیما شده اند.

 اسحاق جهانگیری اولین کاندیدایی بود که ساعت 14:50 دقیقه با استقبال رئیس و قائم مقام صدا و سیما وارد این سازمان شد و در اتاق انتظار مستقر شد.

جهانگیری در بدو ورود به صدا و سیما به خبرنگاران گفته است: مطالبی که برای کشور و آینده کشور مفید بدانم، مطرح خواهم کرد، حالا متفاوت با مناظره قبلی باشد یا خیر را نمی‌دانم.

 سید ابراهیم رئیسی دومین کاندیدایی بود که ساعت 15:00 وارد سازمان صدا و سیما شد. وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکتیک جدیدی نسبت به مناظره قبلی دارید یا خیر، گفت: مهمتر از اینکه چه تاکتیکی را انتخاب کرده باشیم مهم این است که مردم از طرف کاندیداها احساس صداقت کنند.

سید مصطفی هاشمی طبا به عنوان سومین کاندیدای ریاست جمهوری، ساعت 15:10 وارد سازمان صدا و سیما شد. او در بدو ورود به صدا و سیما گفت: من تاکتیک خاصی ندارم و سوال خاصی باشید، پاسخ می‌دهد.

وی همچنین درباره اولویت‌های خود اظهار داشت: اولویت سیاست خارجی من این است که باید عاقلانه و با متانت با سیاست خارجی روبرو شویم.

محمد باقر قالیباف به عنوان چهارمین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 15:17 دقیقه وارد سازمان صدا و سیما شد.

اعضای بررسی کمیسون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در محل برگزاری مناظره حضور یافتند.

مصطفی میرسلیم  پنجمین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است که وارد سازمان صدا وسیما شد. وی پیش از برگزاری دومین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران  درباره مناظره امروز اظهار کرد: موضوع مناظره امروز مسائل سیاسی و فرهنگی است و به تبع هر موضوع نیز شان خود را داراست.

وی اظهار کرد: امیدوارم امروز به صورت خوبی از فرصت استفاده شود.

 حسن روحانی به عنوان ششمین و آخرین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ساعت 15:43 وارد سازمان صدا و سیما شد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها