سرمربی تیم ملی والیبال:حالا به نیمه نهایی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال:حالا به نیمه نهایی فکر می‌کنیم
جمعه 15 ارديبهشت 1396 - 19:52

سرمربی تیم والیبال ایران با بیان این‌که چینی‌ها 50 دفاع مستقیم در 3 بازی گذشته داشتند اما برابر ایران تنها 2 دفاع انجام دادند، گفت: کلید برد ما همین بود و ما آن را در اختیار داشتیم.

العالم ـ ایران
خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نشست خبری پس از برد 3 بر صفر تیم خود برابر چین اظهار داشت: در وهله اول به تیمم تبریک می گویم. می‌دانستیم چین تیم خیلی خوبی است. در 3 بازی که تیم چین انجام داده 50 دفاع مستقیم داشت و امروز فقط ما را 2 دفاع کردند که نکته مثبت و کلیدی ما در برد همین است.
به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، سرمربی ایران اضافه کرد: امیدوارم و کار می‌کنیم بازیکنان هر روز بهتر و بهتر شوند. این هدف ما است که تیم زیر 23 سال ایران را پرورش دهیم تا بازیکنانش در آینده در تیم بزرگسالان حضور داشته باشند. این روند را ادامه می‌دهیم و خوشحالیم در برابر حریفی که تا الان بهترین بود بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: من به تیم و بازیکنانم اعتقاد دارم قبلا هم گفتم کاری می‌کنیم که این بازیکنان را در تیم بزرگسالان ببینید.

سیچلو درخصوص دیدار روز یکشنبه ایران به قزاقستان عنوان کرد: این که چه اتفاقی بیافتد بستگی به شرایط دارد. اگر خوب بازی کنید شانس بردن دارید و اگر بد بازی کنید شانسی ندارید. آماده سازی ما برای بردن است. می‌خواهیم برنده شویم و به نیمه نهایی و نهایی برویم.

سرمربی ایران در پاسخ به این‌که حریف اصلی ایران را چه تیمی می‌داند، بیان داشت: کار ما هر روزه است. اگر بگذریم و به آینده برویم لذت نمی بریم الان در حال حاضر به یک چهارم نهایی فکر می کنیم چون اگر ببازیم شما من را خواهید کشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها