هاشمی‌طبا: مسئولان دغدغه‌های مردم را برطرف کنند

هاشمی‌طبا: مسئولان دغدغه‌های مردم را برطرف کنند
شنبه 16 ارديبهشت 1396 - 23:00

نامزد ریاست جمهوری گفت: دغدغه کسانی که کشور را اداره می کنند باید این باشد که سرزمینی درست، با امنیت، صحت و سلامت آماده کنند تا مردم از آن بهره برداری کنند.

العالم - لحظه به لحظه با انتخابات 96

سیدمصطفی هاشمی طبا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما پیش از آغاز ضبط گفتگوی تلویزیونی در شبکه خبر افزود: این برنامه حول محورهای اقتصاد مقاومتی و برخی مسائل فرهنگی و سیاسی خواهد بود.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی مجموعه ای برای اداره اقتصاد کشور است یعنی در خصوص موضوعات صنعت، خدمات و گردشگری بحث شده است اما به نظر من همراه اینها باید به مسئله سرزمینی کشورمان و زیستگاه مان توجه کافی شود و همراه آن اصلاح کشاورزی عملی گردد.

این نامزد ریاست جمهوری در پاسخ به این سؤال که به نظر شما در این مدت که به عنوان کاندید ریاست جمهوری مطرح هستید بازخورد دغدغه های مردم و درد و دل های آنها بیشتر چه چیزی بوده است؟ افزود: مردم اشراف کلی به کشور ندارند آنها به مشکلات خود اشراف دارند و مشکلات هم هرگز پایان نمی پذیرد اما دغدغه کسانی که کشور را اداره می کنند باید این باشد که سرزمینی درست، با امنیت، صحت و سلامت آماده کنند تا مردم از آن بهره برداری کنند.

هاشمی طبا گفت: اگر قرار باشد همه نیازهایشان را از طریق امکانات مملکت بهره برداری کنند برای نسل آینده سرزمینی سترون و خشک خواهیم داشت.

وی افزود: مسئولان کشور باید با احاطه کامل کار خودشان را انجام دهند و البته دغدغه های عمومی مردم را هم برطرف کنند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها