افزایش حمایتهای جهانی از مردم غزه

افزایش حمایتهای جهانی از مردم غزه
شنبه 11 تير 1390 - 08:48

رئيس گروه اروپايي "شکست محاصره غزه" با اظهار تاسف از تن دادن دولت يونان به فشارهاي رژيم اشغالگر و جلوگيري از حرکت کشتي هاي ناوگان آزادي، تاکيد کرد، حمايتهاي جهاني از مردم غزه افزايش يافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "عرفات ماضی" در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: هدف از فراخوان کمک به غزه، انتقال کمکها به ساکنان این منطقه و همچنین جلب توجه مردم جهان به فاجعه ای است که مردم غزه با آن دست به گریبان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش جامعه جهانی برای شکست محاصره غزه، افزود: ما نتوانستیم کمکها را به مردم غزه برسانیم، ولی بدون شک توانستیم توجه جهانیان را به پنج سال محاصره غزه جلب کنیم.

عرفات ماضی خاطرنشان کرد: ما در حال بررسی گزینه های باقی مانده هستیم ولی همانطور که همه می دانند ما صرفا فعالان صلح طلب و نهادهای غیردولتی هستیم که امکاناتی محدود در مقایسه با امکانات رژیم اسرائیل در اختیار داریم.

عرفات ماضی افزود: مسئله کاروان آزادی از نظر ما پایان نیافته است، و این دهمین بار است که ما برای ورود به غزه تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار یا پنج بار تلاش ما موفقیت آمیز بوده ولی در سایر موارد به نتیجه نرسیده است.

رئیس گروه اروپایی "شکست محاصره غزه" با اشاره به افزایش حمایتهای جهانی از مردم غزه گفت: با توجه به مشارکت کشورهای بیشتری در تلاشهای اخیر می توان گفت بر میزان همبستگی با مردم فلسطین در جهان افزوده شده است.

وی تاکید کرد: ما به شیوه های مختلف به تلاشها برای شکستن محاصره غزه و جلب توجه جهانیان به رنجهای ساکنان غزه ادامه خواهیم داد.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها