احتمال زنده بودن معدنکاران محبوس‌ شده

احتمال زنده بودن معدنکاران محبوس‌ شده
يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 - 10:34

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم آنهایی که در مخزن استخراج هستند و گاز استنشاق نکرده‌اند، زنده باشند.

العالم - ایران

علی ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به محض ورود با کارگران وارد معدن شدم و در حال حاضر عملیات با دست در حال انجام است ول برخی امکانات در منطقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: دستور دادیم که این امکانات از نقاط دیگر کشور به این نقطه آورده شود و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به نظر من پنج یا 6 روز و شاید هم بیشتر عملیات آواربرداری طول خواهد کشید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به اندازه تخریب ساختمان چهار طبقه آوار در معدن وجود دارد و از مناطق دیگر نیرو در حال اعزام شدن است تا عملیات سرعت پیدا کند.

ربیعی افزود: همزمان از یک جبهه دیگر در حال حفاری و ورود به معدن هستیم که اگر در این جبهه به ریزش برخورد نکنیم امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: امیدواریم افرادی در معدن زنده مانده باشند و آنهایی که در مخزن استخراج هستند ممکن است که گاز استنشاق نکرده و زنده باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارشاتی از این معدن به من در بخش پیمانکاری رسیده بود که امروز با چشم خودم مسائلی را دیدم.

ربیعی افزود: بیمه بیکاری کارگران این معدن تا زمان بیکاری پرداخت می‌شود و تعهدات بیمه عمر و حوادث جانباختگان در کنار کمک‌های تامین اجتماعی برای بازماندگان اجرایی خواهد شد.

 خبرگزاری فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها