درخواست پورمحمدی از صدا و سیما برای پاسخ به اژه‌ای

درخواست پورمحمدی از صدا و سیما برای پاسخ به اژه‌ای
يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 - 20:53

وزیر دادگستری از رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد فرصتی را برای پاسخ دادن به سخنگوی قوه قضاییه دراختیارش قرار دهد.

العالم ـ ایران
در پی حواشی پیش آمده برسر پوشاک پیدا شده در خانه یک وزیر، امروز غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری ویژه ای که برگزار کرده بود، گفت: «آقای پورمحمدی گفته اند این واردات جزء دقیق ترین و منظم ترین واردات بوده. وقتی این مسایل را پیگیری می کردم، گفتم اگر این دقیق ترین و منظم ترین است، پس بی نظم ترین دیگر چیست، خدا به خیر کند. اگر باز هم سئوالی باشد در این خصوص توضیح می دهم. صورتجلسات و موارد همگی اینجا هست.»

درواکنش به سخنان اژه‌ای، مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در نامه ای خطاب به علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما، از او خواست فرصت مشابه و مناسبی را برای پاسخگویی در اختیارش قرار دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در نامه پورمحمدی آمده است: «روز جاری، مصاحبه ای با جناب آقای محسنی اژه‌ای سخنگوی محترم قوه قضاییه در بخش های مختلف خبری پخش شده است. در این مصاحبه مطالبی نسبت به اینجانب و رسیدگی به پرونده واردات کالا توسط فرزند وزیر محترم آموزش و پرورش بیان شده است که نیازمند توضیح و تنویر افکار عمومی است. لذا شایسته است دستور فرمایید فرصت مناسب و مشابه در اختیار اینجانب برای پاسخگویی قرار گیرد.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها