فعال بحرینی:

بحرینی ها باطرح مذاکره آل خلیفه مخالفند

بحرینی ها باطرح مذاکره آل خلیفه مخالفند
شنبه 11 تير 1390 - 10:38

يک فعال سياسي بحريني با انتقاد از اعلام آمادگي جمعيت وفاق ملي براي مشارکت در گفت و گو با رژيم تاکيد کرد، مردم با طرح مذاکره آل خليفه مخالفند.

"عبدالاله الماحوزی" در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: بیشتر گروه های مخالف رژیم، با شرکت در این گفت و گوها مخالفند، زیرا این مذاکرات از نظر مقدمات، مضمون و نتایج شکست خورده است.

وی سیاست های متناقض آل خلیفه درباره گفت و گوی ادعایی با مخالفان را محکوم کرد و گفت: آل خلیفه از زمانی که زمام امور کشور را به دست گرفتند، سیاست تناقض گویی را پیشه کردند، به طوری که از یک سو تظاهر به اصلاحات و رسیدگی به وضع مردم می کنند، اما عملا اقدامی جز سرکوب و کشتار مردم در دستور کار آن ها قرار ندارد.

این فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان کرد: رژیم بحرین یک ماه پیش لغو وضع فوق العاده را اعلام کرد، اما سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز و کشتار و شکنجه و تعقیب مردم و مخالفان همچنان ادامه دارد.

الماحوزی گفت : اصلاح وضع معیشتی بدون اصلاح سیاسی فایده ای ندارد. ملت بحرین وقتی در روز 14 فوریه به خیابان ها ریختند ، خواهان نان نبودند که اینک فقط به اصلاح وضع معیشتی رضایت دهند؛ مشکل اساسی مردم زندگی با عزت و کرامت است، که رژیم آن را سلب کرده است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها