وزیر صهیونیست: دولت مستقل فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد

وزیر صهیونیست: دولت مستقل فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 15:13

«نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و رییس حزب 'خانه یهود' این رژیم در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی مدعی شد که دولت مستقل فلسطینی هیچ گاه تاسیس نخواهد شد.

العالم-فلسطین اشغالی
 روزنامه الغد اردن در این باره نوشت: بنت با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم گفت: بنیامین نتانیاهو هیچ اقدامی برای متقاعد کردن ترامپ برای صرف نظر کردن از تشکیل دو کشور مستقل انجام نداده است.
وی افزود: حزب لیکود در طی سال های حاکمیت (در سرزمین های اشغالی) هیچ کاری نکرده است.
بنت در مصاحبه با کانال 7 رژیم صهیونیستی در حاشیه یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک، گفت: «رئیس جمهوری آمریکا قطعا دوستی بزرگ برای اسرائیل است و ما از این که او را با خود داریم، خوشحال هستیم. ما آماده مذاکره (سازش با فلسطینیان) هستیم، اما هرگز پیش‌شرطی را نمی‌پذیریم.»
وی با بیان این که هرگز دولت مستقل فلسطینی تاسیس نخواهد شد، گفت: «ما هیچ سرزمینی را پس‌نمی‌دهیم و هیچ هدیه‌ای برای مذاکره با اعراب نمی‌دهیم... همه می‌دانند دولت فلسطینی دیگر تشکیل نخواهد شد.»
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با اشاره به مخالفت اعراب با موجودیت اسرائیل، افزود: «حقیقت این است که ما قدس را تقسیم نخواهیم کرد، مساله دولت فلسطین نیست، موجودیت ماست. باید باهم زندگی کردن را یاد بگیریم، اما دولت فلسطینی دیگری در کنار آنچه که در غزه هست (در سرزمین های اشغالی) تاسیس نخواهد شد.»
بنت در پایان تاکید کرد: نتانیاهو این موضع را که «از بحر تا اردن هیچ دولت فلسطینی نخواهد بود» اتخاذ می‌کند، زیرا یک دولت فلسطینی باعث هجوم سیل مهاجران به اسرائیل شده و فاجعه امنیتی برای آنها خواهد داشت.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها