رئیسی: دولتمردان به مردم بگویند چه کار کرده‌اند

رئیسی: دولتمردان به مردم بگویند چه کار کرده‌اند
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 - 18:25

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده‌اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته دیگر چگونه می‌توانند به دولتمردان اعتماد کنند؟

العالم ـ ایران
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع علما و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: از ابراز محبت و احساسات علما و برادران اهل سنت و شیعه از همه اقلیم‌ها با همه گویش‌ها و گرایش ها کمال تشکر را دارم.

وی افزود: امروزدر خطه‌ای هستیم که مرزبانان کشور اجازه ندادند با گذشت ایام یک وجب از خاک میهن مورد طمع قرار بگیرد و این در حالی بود که تنگنا و مشکلات زیادی داشتند و آنان با دلی شاد و وحدت و انسجام جلوه ای از زندگی وحدت بخش مقابل دوست و دشمن به تصویر کشیدند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما ذخایر و منابع فراوان و نیروی متراکم انسانی کم نداریم، گفت: فقر مطلق و بیکاری زندگی مردم را رنج می‌دهد. مردم این خطه اهل کارند اما کار نیست. امروز با مشکلات بسیاری مواجهیم و برخی فقط به ۴۵ هزار تومان یارانه اتکا دارند.

رئیسی تاکید کرد: تصور ما این است که این وضعیت قابل تغییر است. مردم در شرایط عادی می سازند اما با تبعیض نمی سازند و این که وضع موجود مولود بی تدبیری باشد نمی پذیرند، می‌توان با مدیریت جهادی و انقلابی از منابع، بهترین استفاده را کرد تا زندگی مردم تغییر کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم باید به انتخابات گذشته بنگرند و ببیند آنچه می‌خواستند محقق شده یا نه، گفت: اگر خواسته‌های آنان محقق نشده باید به فکر تغییر باشند. نباید مردم را ترساند. دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده‌اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته مردم چگونه اعتماد کنند؟

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها