صعود استقلال با شکست التعاون

صعود استقلال با شکست التعاون
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 - 22:20

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل نماینده عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

العالم ـ ایران 
تیم استقلال در آخرین هفته از  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 20:20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه حمد بن خلیفه قطر به مصاف التعاون عربستان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار که به میزبانی التعاون از گروه A در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه قطر برگزار شد، جابر انصاری (19) و کاوه رضایی (76) برای استقلال و محمود الصیعری (36) برای التعاون گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه که همزمان برگزار شد، تیم الاهلی امارت در زمین خود با نتیجه 4 بر صفر برابر لوکوموتیو ازبکستان به برتری سید. به این ترتیب، الاهلی با 11 امتیاز و به دلیل برتری در بازی مستقیم مقابل استقلال صدرنشین گروه و استقلال هم با همین امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

شاگردان علیرضا منصوریان در دور بعد باید با تیم العین امارت روبرو شوند و الاهلی امارات هم با الاهلی عربستان رقابت خواهد کرد. بازی رفت استقلال مقابل العین امارات به میزبانی نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب التعاون: سلطان الغامدی، ریکاردو ماچادو، عبدالرحمن البرکه، محمود معاذ، مدالله العلیان، آلسانه اندیایه، سعید الدوساری(62 - جهاد الحسین)، عبدالله الشمری، عبدالعزیز  الشرید(30 - موسی الشماری)، محمود الصیعری و عبدالمجید السواط(62 - الزین).

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون، هرایر مگویان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی (54 - فرشید باقری)، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری(49 - محسن کریم)، علی قربانی (73 - بهنام برزای) و کاوه رضایی.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها