تشکیل مجلس و دولت مستقل ؛ خواست مردم بحرین

تشکیل مجلس و دولت مستقل ؛ خواست مردم بحرین
شنبه 11 تير 1390 - 14:47

رئيس فراکسيون وفاق ملي مجلس نمايندگان بحرين گفت : انتظار مردم بحرين از نتيجه گفتگوها تشکيل دولت منتخب و مجلس با اختيارات کامل است.

خليل مرزوق روز شنبه به شبکه خبري العالم گفت : جمعيت وفاق ملي با وجود برخي اشکالات به روند گفتگوها با هدف تغییر در این فرآیند مشارکت کرد .

وی افزود : این جمعیت از هر فرصتي براي تحقق مطالبات مردم استفاده خواهد کرد  ؛ اما اگر موفق به ايجاد تغييرات نشود، گزينه هاي ديگري را در پيش خواهد گرفت.

مرزوق خواسته مردم را خواسته جمعيت وفاق ملي دانست و گفت : مشارکت در مذاکرات فعاليتي سياسي براي دفاع از حقوق مردم است.زيرا تحقق مطالبات مردمي باعث برقراري ثبات خواهد شد و تا زماني که مذاکرات در مسير درست حرکت کند ما در این فرایند همراهي می کنیم .

مرزوق مردم را منشأ قدرت اعلام کرد و با انتقاد از شيوه انتخاب رئيس کميته مذاکرات و حاضران گفت : طرف اصلي (رژيم) در مذاکرات حضور ندارد و گويا فقط اقشار اين کشور با يکديگر اختلاف دارند. نماينده رژيم بايد در مذاکرات حضور یابد و مردم نيز نماينده اي داشته باشند .

مروزق گفت : يکي از ايرادات جمعيت وفاق ملي به روند مذاکرات انتخاب پيشاپيش حاضرين است.

وی خاطرنشان کرد : جمعيت وفاق ملي فقط نتايجي را خواهد پذيرفت که به تأييد مردم رسيده باشد.اين جمعيت مُصرانه خواهان حضور نمايندگان همه کساني است که براي تحقق مطالبات خود به خيابان ها ريختند .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها