جوان آرژانتینی خود را شبیه جن کرد!

چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 12:41

یک جوان آرژانتینی 25 هزار دلار خرج عمل جراحی کرد تا خود را شبیه جن کند. او قصد دارد با یک عمل جراحی سنگین دیگر، گوش های خود را بزرگ و ساق هایش را بلند کند.

العالم - گوناگون

به گزارش پایگاه خبری القدس العربی، این جوان که "لویس باردون" نام دارد حدود 4000 دلار در ماه خرج خرید انواع کرم مخصوص و لوازم آرایش می کند. همچنین برنامه های پزشکی منظمی برای حفظ شکل جدید خود دارد.
این جوان 25 ساله که اهل بوینس آیرس است، در مراحل مختلفی عمل جراحی های متعددی شامل کوچک کردن فک، باریک کردن بینی، از بین بردن کامل موی بدن و تغییر رنگ چشم انجام داده است. 


به گزارش روزنامه "دیلی میل" چاپ لندن، لویس از زمان کودکی تحت تأثیر داستان های جن و پری بوده است لذا از همان زمان رؤیایش این بود که تبدلی به یک جن کوچک شود.

 

وی به روزنامه ها گفت که اهمیتی به حرف و حدیث مردم نمی دهد و آنقدر عمل جراحی انجام می دهد تا به طور کامل شبیه جن شود. وی خاطرنشان کرد که در عمل جراحی بعدی قصد دارد گوشش را بزرگ کرده و ساقی پایش را به اندازه 6 پا بکشد.
وی گفت: "فقط می خواهم تبدیل به جن یا پری یا هر موجود عجیب دیگر شوم می خواهم موجودی غیر انسان باشم و هر قدر که لازم باشد برای این کار هزینه می کنم".
208

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها