رهبر انقلاب: هدف دشمن ایجاد فتنه در کشور است

رهبر انقلاب: هدف دشمن ایجاد فتنه در کشور است
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 13:38

رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) فرمودند: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

العالم- ایران

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد. 

رهبر انقلاب در این مراسم فرمودند: هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است؛ هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

ایشان تاکید کردند : ما در یک منطقه‌ی پر از ناآرامی و یک دنیای پر از تشنج، توانسته‌ایم محیط امنی به‌وجود بیاوریم؛ این را می‌خواهند از ملت بگیرند.

فرمانده کل قوا خاطرنشان کردند: اگر برای برخورد با این مسئله‌ی ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه آماده باشیم، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم. 

ایشان درباره انتخابات پیش رو بیان کردند : انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم میتواند مایه‌ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه‌ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند : اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامی و قانون را رعایت کنند، این مایه‌ی عزت جمهوری اسلامی است.

ایشان افزودند: اگر قانون‌شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.

مشروح خبر و تصاویر این برنامه متعاقباً منتشر می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها