امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد

رویکردهای آینده دکتر روحانی به عنوان نامزد ریاست جمهوری

رویکردهای آینده دکتر روحانی به عنوان نامزد ریاست جمهوری
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 15:19

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در تشریح جلسه امروز صبح نمایندگان با دکتر روحانی گفت: آقای روحانی رویکردهای آینده به عنوان نامزد ریاست جمهوری را مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که پرسیدند و وی هم پاسخ داد.

العالم- ایران

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران تشریح جلسه امروز صبح نمایندگان با رییس جمهور اظهارداشت: نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رییس جمهور در ساختمان مشروطه داشتند.

وی افزود: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را درباره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با بیان اینکه در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کرد و آقای رییس جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی و عملکرد دولت پرداختند، گفت: در بخش‌هایی هم آقای روحانی رویکردهای آینده به عنوان نامزد ریاست جمهوری را مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رییس‌جمهور پرسیدند و وی هم پاسخ داد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه فراکسیون مستقلان ولایی، فراکسیون امید و کلیه نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود ، تشکر می‌کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها