گزارش رسانه‌های کویت از شور انتخاباتی مردم ایران

گزارش رسانه‌های کویت از شور انتخاباتی مردم ایران
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 17:52

رسانه‌های کویتی با انتشار گزارش هایی درباره دوزادهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران نوشتند: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شور و حال گسترده مردم در فضای انتخاباتی حاکم شده است.

العالم-ایران

 خبرگزاری رسمی کویت با انتشار گزارشی در این زمینه به نقش فضای مجازی در جذب هرچه بیشتر مخاطبان اشاره کرد و گفت: شش نامزد انتخاباتی در ایران تلاش می کنند تا نظرات مردم را به سوی خود جذب نمایند و به جای نصب پوستر و عکس در خیابان ها حضور پررنگ و فعالی در رسانه های ارتباطی مجازی داشته باشند.

این خبرگزاری نوشت: نامزدهای انتخاباتی در ایران این روزها در فضای رقابت شدید به نقد سیاسی یکدیگر می پردازند و برنامه های خود در زمینه های مختلف با هدف جذب هرچه بیشتر جوانان را ارائه می کنند.

این رسانه کویتی تاکید کرد: امروزه شهروندان ایرانی برای رصد تحولات انتخاباتی به دنبال سرعت عمل هستند و از راه شبکه های اطلاع رسانی که در فضای مجازی وجود دارد به منابع مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنند.

سایت خبری 'کویت نیوز' نیز در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران و واجدان شرایط شرکت در انتخابات برای انتخاب نامزدهای خود در این زمینه نوشت : وزارت کشور ایران اعلام کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 52 میلیون نفر واجد شرایط هستند و همزمان انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز برگزار خواهد شد .

این سایت خبری نوشت : شش نامزد انتخاباتی در ایران با ارزیابی شرایط اقتصادی حکمفرما بر این کشور بر بهبود وضعیت تاکید نموده و طرح های انتخاباتی شان را ارائه می کنند و همزمان بحث های داغی نیز در حوزه مسایل اجتماعی میان نامزدهای انتخاباتی در جریان است .

'کویت نیوز' نوشت: دولت ایران همزمان اهتمام ویژه ای به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور نیز دارد و آمادگی لازم برای رأی گیری در 103 کشور از شهروندان ایرانی مقیم انجام شده است.

 

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها