افشای گاف سناتور آمریکایی و خبر جعلی سی‌اِن‌اِن !

افشای گاف سناتور آمریکایی و خبر جعلی سی‌اِن‌اِن !
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1396 - 05:02

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقاد یکی از سناتورها از تصمیم وی در برکناری رئیس اف بی آی به افشای گاف بزرگ وی پرداخت و خواستار تحقیق درباره او شد.

العالم - آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در واکنش به برخی انتقادات به ویژه اظهارات دموکرات ها درباره برکناری «جیمز کومی» رئیس پلیس فدرال این کشور (اف بی آی)، بار دیگر به دموکرات ها حمله ور شد و به استهزای آن ها پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در خطاب به سناتور دموکرات که به قدام مذکور ترامپ در برکناری «جیمز کومی» انتقاد کرده بود، گفت: تماشای سناتور «ریچارد بلومنتال» (Richard Blumenthal) که درباره «کومی» صحبت می کند، مانند جوک است. وی مرتکب یکی از بزرگترین تقلب های تاریخ ارتش آمریکا شده است.

«دونالد ترامپ» در ادامه افزود: ماجرا از این قرار است که سالیان متمادی «ریچارد بلومنتال» در کانکتیکات از شجاعت و فتوحات خود در ویتنام سخن می گفت؛ این در حالیست که وی اصلاً در ویتنام نبود.

وی در ادامه تأکید کرد: وقتی موضوع کشف شد، مثل بچه ها گریه می کرد و می خواست که بخشیده شود. همین فَرد اکنون هم قاضی شده و هم هیأت منصفه. او باید به خاطر این پرونده مورد تحقیق و تفحص قرار بگیرد.

۴۵مین رئیس جمهور آمریکا خطاب به رسانه منتقد خود نیز گفت: گزارش «راجر اِستُون» در شبکه سی‌اِن‌اِن یک خبر جعلی است. وی مدت مدیدی است که با راجرز درباره تصمیم من حرفی نزده است.

 

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها