میرسلیم: سریع‌ترین راه برای ایجاد اشتغال برداشتن موانع اداری و بانکی است

میرسلیم: سریع‌ترین راه برای ایجاد اشتغال برداشتن موانع اداری و بانکی است
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1396 - 19:39

اندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه باید موانع اداری و بانکی برای ایجاد اشتغال برداشته شود گفت: برای ایجاد تعادل در جامعه باید به مشکل بیکاری توجه داشته باشیم.

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در شبکه چهارم سیما و در پاسخ به سؤالات کارشناسان، در پاسخ به این سؤال که شما چه برنامه‌ای برای حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار دارید؟ گفت: مسئله اشتغال از ابتدای دولت دهم ظاهر شد، اگر بخواهیم واقعا در جامعه تعادل ایجاد کنیم، باید به مشکل بیکاری توجه داشته باشیم.

وی افزود: باید کمک کنیم موانع اداری و بانکی برای ایجاد اشتغال برداشته شود، این سریع‌ترین روش است که در شرایط رکود می‌توانیم اشتغال قبلی را برگردانیم، باید سرمایه‌گذاری‌هایی که راکد مانده را احیاء کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: دولت می‌تواند برای کارگاه‌های اقتصادی مشوق ایجاد کند تا هر شغل آثار ارزشمندتری پیدا کند، اگر بهر‌ه‌وری در کارگاه‌های مادر ایجاد شود، شاهد اشتغال شکوفا در کشور خواهیم بود.

میرسلیم در پاسخ به این سؤال که شعارهای شما تا چه اندازه پاسخگوی نیازهای جامعه و اهداف متعالی نظام است؟ اظهارداشت: شعارهای من در راستای پیگیری حقوقی از مردم است که محقق نشده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در 38 سال گذشته در دولت‌های مختلف انجام شده، تصریح کرد: محقق کردن آرمان‌های قانون اساسی کار یک یا دو دولت نیست و باید در تکمیل کارهای دولت‌های قبلی گام برداریم که این شعار اصلی بنده است.

میرسلیم با تأکید بر اینکه باید به وصیت‌نامه امام برگردیم، گفت: 80 درصد از وصیت‌نامه امام(ره) محقر مانده است.

وی با بیان اینکه بندهای سیاست‌های کلی نظام تکلیف ما را برای برطرف کردن مشکلات کشور روشن کرده، افزود: 95 درصد از 1305 بند سیاست‌های کلی نظام در اجرا با مشکل مواجه شده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: امروز باید به فکر این باشیم که حقوقی از مردم که باقیمانده را با کمک خودشان احقاق کنیم؛ دولت اگر آمار می‌دهد، باید با مردم رو راست باشد. رئیس‌جمهور نباید کسی را که به عنوان وزیر انتخاب می‌کند، به خاطر همکاری‌‌های قبلی‌اش باشد. نیازمند دولتی هستیم که مبنای کارش راستی و درستی برای گرفتن حق مردم باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها