اسراییل چگونه جاسوس ها را برای ترور در غزه آماده می کند؟

اسراییل چگونه جاسوس ها را برای ترور در غزه آماده می کند؟
جمعه 22 ارديبهشت 1396 - 00:59

پس از آنکه اسماعیل هنیه روز پنجشنبه از دستگیری قاتلِ مازن فقها از رهبران جنبش حماس به دستور رژیم اشغالگر پرده برداشت، سوالات بسیاری درباره نحوه جذب جاسوسان از سوی اسراییل برای انجام عملیات ترور مطرح شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت المجد الامنی نزدیک به جنبش حماس دراین زمینه گزارش کرد: دستگاه جاسوسی اسراییل ملت فلسطین را با تمام اقشار و گروههایش هدف قرار می دهد و سعی می کند به هر شکلی افراد زیادی را برای مزدوری و جاسوسی به دام اندازد.

این سایت خاطرنشان کرد که دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به سمت جستجوی مزدورانی متخصص گام برداشته است تا دستگاه امنیتی نوار غزه نتواند آنها را شناسایی کند و یا هدف قرار دهد.

المجد الامنی افزود: رژیم اشغالگر گروه ویژه ای از مزدوران را ایجاد کرده که دست به جنگی خاموش می زنند تا از مقاومت و تحرکات آن جلوگیری کند بدون آنکه دست به جنگی فراگیر بزند جنگی که ممکن است در میدان و یا در محافل بین المللی سودی برای اسراییل نداشته باشد.

در این سایت آمده است که این گروه از مزدوران در جامعه خود افرادی سرکش و طغیان گر و از محیط زندگی خود ناراضی هستند؛ که این امر جذب این افراد از سوی دستگاه جاسوسی اسراییل را تسهیل می کند و از مزدور ویژه جمع آوری اطلاعات به مزدور رصد و نظارت تبدیل می شود. و شاید مأمور به انداختن تراشه های مرگ (تراشه های پیگیری افراد تحت تعقیب) در خودروهای نیروهای مقاومت یا اماکن اقامت آنها بشود تا از سوی جنگنده ها هدف قرار گیرند و شاید از او درخواست شود تا از نزدیک عملیات را ببیند تا احساس گناه در او از بین برود و به راحتی دست به عملیات ترور بزند.

سایت المجد الامنی نوشت: دشوار است که بتوان مزدور قاتل را به داخل رژیم اشغالگر جذب کرد تا آموزشهای نظامی لازم را ببیند؛ از این رو دستگاه جاسوسی اسراییل این افراد را از تشکیلات فلسطینی جذب می کند و یا از آنها می خواهد تا به این تشکیلات ملحق شود تا از تمارین نظامی و بدنی لازم برخوردار گردد.

این سایت افزود: این گروه از مزدوران زمانی که به این آمادگی می رسند هرگونه اقدام امنیتی به آنها واگذار نمی شود بلکه ماموریت های ویژه و مشخص به آنها داده می شود و هراز گاهی نفرت و کینه توزی نسبت به فرزندان مقاومت به آنها تزریق می شود تا همچنان وجدانشان مُرده باقی بمانند و همواره نسبت به واقعیتها ناآگاه باشند. 

210

پربیننده ترین خبرها