انهدام خودروی بمب گذاری شده داعش در تلعفر

انهدام خودروی بمب گذاری شده داعش در تلعفر
جمعه 22 ارديبهشت 1396 - 12:36

فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی (داوطلب مردمی) عراق از عملیات موفق این نیروها در منفجر کردن خودروی بمب گذاری شده یک عامل انتحاری در تلعفر خبر داد.

العالم - عراق

شبکه السومریه روز جمعه به نقل از بیانیه فرماندهی الحشد الشعبی اعلام کرد نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند خودروی یک عامل انتحاری را که در شرق منطقه القیروان دورترین نقطه تلعفر درحال حرکت بود، منفجر کنند.
بر اساس این بیانیه، نیروهای الحشد الشعبی زمانی این خودرو را منفجر کردند که عامل انتحاری سعی داشت با  خودروی بمب گذاری شده خود از پیشروی این نیروها از نزدیک تل دغش در شرق القیروان در دورترین نقطه تلعفر جلوگیری کند.
دراین بیانیه همچنین آمده است که نیروهای الحشد الشعبی، به روستای ام الشبابیط در شمال ناحیه القیروان یورش بردند و با عناصر داعش درگیر شدند.
فرماندهی الحشد الشعبی پیشتر از شروع عملیات موسوم به «محمد رسول الله 2 » برای آزادسازی منطقه القیروان و روستاهای اطراف آن در دورترین منطقه تلعفر در استان نینوا از اشغال داعش خبر داده بود.
فرماندهی الحشد الشعبی بیست و هشتم آوریل گذشته، از شروع عملیات محمد رسول الله خبر داده بود.دراین عملیات که حدود 48 ساعت طول کشید، نیروهای الحشد الشعبی توانستند منطقه الحضر و شهر باستانی آن و مناطق و روستاهای اطراف آن را آزاد کنند.
215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها