قالیباف از جهانگیری شکایت کرد ... ماجرا چیست؟

قالیباف از جهانگیری شکایت کرد ... ماجرا چیست؟
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 00:08

نماينده قاليباف در کميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري از شکايت از 2 اتهام جهانگيري به قاليباف طي مناظره درباره واگذاري املاک و برخورد با دانشجويان خبر داد.

العالم - ایران

مهدي ذاکري با اعلام خبر شکايت از اسحاق جهانگيري به کميسيون ياد شده، گفت: مردم شاهد بودند که آقاي جهانگيري با انتساب دروغي فاحش به آقاي قاليباف گفت که ايشان با واگذاري 2 هزار و 200 ميليارد تومان املاک مرتکب تخلف شده است.

وي با تأکيد براينکه اين اتهام، دروغي محض است که هيچ مرجع رسمي نيز آن را تأييد نکرده و اقاي جهانگيري با بي اخلاقي آن را در مناظره مطرح کرد، اظهار داشت: ما با استناد به مواد 64 و 65 قانون انتخابات رياست جمهوري به کميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري شکايت کرديم.

ذاکري با دعوت از کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري براي دوري از دروغ و رعايت اخلاق، اظهار داشت: طبق اين قانون هر کانديدايي که به نامزد ديگر نسبت دروغ دهد مرتکب جرم شده است و صداوسيما بايد وقتي را مقرر کند تا نامزد مزبور بتواند افکار عمومي را روشن کند.

وي با اشاره به اينکه اتهامي که امروز از سوي جهانگيري به قاليباف زده شد به نحوي توسط آقاي روحاني هم تأييد شد، اظهار داشت: اين دو کانديداي محترم متأسفانه نقد متقن و مستند را با دروغ‌پراکني اشتباه گرفته‌اند.

ذاکري ادامه داد:‌ هر نقدي قابل قبول است اما نسبت بيان دروغ دادن به کانديداها خلاف اخلاق، شرع و قانون است.

نماينده قاليباف در کميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري با تأکيد براينکه اين شکايت هم در مراجع قضايي و هم در کميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري دنبال خواهد شد، بيان داشت: ما به هر دو دروغ وارد شده به آقاي قاليباف درباره واگذاري املاک و برخورد با دانشجويان اعتراض داريم چرا که هر دو غيرقابل اثبات و فاقد سند و نسبت غيراخلاقي است و در هر محکمه‌اي حاضر به پيگيري هستيم.

 

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها