سورپرایز فاکس نیوز ... مجری آمریکایی با «زبان روسی» به ترامپ حمله کرد

سورپرایز فاکس نیوز ... مجری آمریکایی با «زبان روسی» به ترامپ حمله کرد
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 00:36

هر چند شبکه آمریکایی فاکس نیوز به طرفداری خود از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا معروف است ولی یکی از مجریان زن این شبکه در یکی از اجراهایش به زبان روسی از روسیه و ترامپ انتقاد کرد.

العالم آمریکا

خانم جولی روگینسکی مجری شبکه فاکس نیوز برنامۀ خبری خود را با خوشامدگویی به زبان روسی آغاز کرد. البته در ادامه  با زبان انگلیس برنامه خود را از سرگرفت و از بینندگان عذرخواهی کرد و گفت: من به علت پرونده "ارتباط ترامپ و روسیه" احساس آزادی بیشتری می کنم و به همین دلیل به زبان روسی صحبت کردم. می خواهم به "سران احتمالی" خودمان بگویم که به زبان آنها صحبت می کنم.
روگیسنکی روسیه را به نفوذ در یک کشور یا کشاندن آن کشور به محدودۀ تحت نفوذ خود متهم کرد و گفت: روسیه ساکنین محلی آن کشور را مجبور به آموختن فوری زبان روسی می کند.
روگینسکی به دیدار اخیر ترامپ و سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در کاخ سفید و اجازه دادن به یک خبرنگار روسی برای عکس گرفتن از این دیدار پرداخت و گفت: ترامپ و لاوروف در روزی با همدیگر دیدار کردند که ترامپ در همان روز مدیر اف بی آی را عزل کرد.
مجری شبکه فاکس نیوز، روسیه را به جاسوسی نیز متهم کرد و گفت: عکاس روسی که از دیدار ترامپ و لاوروف سوء استفاده کرد و دستگاه های جاسوسی در کاخ سفید کار گذاشت.
214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها