سفر گردشگران "اسرائیلی" به امارات بدون ویزا!

سفر گردشگران
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 14:50

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند: دولت امارات به گردشگران صهیونیست اجازه می دهد بدون دریافت ویزا از قبل، اقدام به سفر به آن کشور نمایند.

العالمفلسطین اشغالی
به نوشته پایگاه خبری صهیونیستی "ان آر جی"، امیرنشین دبی روز گذشته اعلام کرد "اسرائیلی ها" می توانند "بسته تفریحی" در هتل دبی اینترنشنال رزرو کنند. همچنین از 135 رستوران و تئاتر که آثار بزرگترین هنرمندان جهانی در آنها به نمایش درمی آید استفاده کنند.
این پایگاه می افزاید، اتباع رژیم صهیونیستی ملزم به دریافت ویزای از قبل برای سفر به دبی نیستند. بلکه می توانند با استفاده از پروازهای ارزان قیمتی که توسط شرکت های هواپیمایی از اراضی اشغالی به شرق آسیا راه اندازی شده است به این امارات سفر کنند. این امکان در حالی است که خط پروازی مستقیم از اراضی اشغالی به دبی وجود ندارد.
بنا به اعلام یکی از شرکت های گردشگری رژیم صهیونیستی هزاران تبعه این رژیم سالانه در مسیر سفر به تایلند، هند و استرالیا به دبی سفر می کنند و امروزه دیگر نیازی به ترک سریع این امارات ندارند. زیرا می توانند به راحتی در این امیرنشین باقی بمانند و از امکانات آن بهره ببرند.
یادآور می شود روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این باره با اشاره به روابط اقتصادی قوی بین تل آویو و ابوظبی تأکید کرده بود: رژیم صهیونیستی پس از انجام تشریفات رسمی، برای اولین بار اقدام به افتتاح نمایندگی دیپلماتیک در امیرنشین ابوظبی کرده است.
به نوشته روزنامه یدیعوت احرونت دهها شرکت اسرائیلی در حال اجرای پروژه های سرمایه گذاری در دبی هستند که از آن جمله می توان به شرکت های "تسحام" وابسته به شهرک صهیونیستی "ابکیم" در اراضی اشغالی و همچنین شرکت "سونار" اشاره کرد که دومین شرکت، منزل یکی از امرا را به تجهیزات امنیتی و حفاظتی مجهز کرده است. علاوه بر این شمار زیادی از فروشگاههای زنجیره ای این رژیم اخیرا اقدام به افتتاح نمایندگی در دبی نموده اند. از آن جمله می توان به "لیف لفیف" سرمایه دار صهیونیست اشاره کرد که اخیرا از طریق یک بازرگان اماراتی به نام "عاطف بن خضره" اقدام به فروش کالاهای صهیونیستی ساخت شرکتش موسوم "لفیف" می کند.
216

پربیننده ترین خبرها